Mažmeninės prekybos įmonių prekės ženklo marketingo komunikacijos priemonių veiksmingumas

Gerbiamas Respondente,

Esu Simona, Vilnius Tech universiteto marketingo valdymo magistrantūros studentė. Maloniai kviečiu Jus bendradarbiauti vykdant tyrimą ir atsakyti į šioje anketoje pateiktus klausimus. Anketavimu siekiama atskleisti prekės ženklų "Maxima", "Lidl" ir "Rimi" marketingo komunikacijos priemonių veiksmingumą socialinėse medijose. Apklausa - anoniminė (nereikia rašyti nei vardo, nei pavardės). Surinkti duomenys bus statistiškai apibendrinti ir naudojami rengiant mokslines išvadas ir praktines rekomendacijas. Jūsų atsakymai yra labai svarbūs šio tyrimo rezultatams, todėl prašau nuoširdžiai atsakyti į pateiktus klausimus, remiantis savo nuomone ir asmenine patirtimi.

Apklausos trukmė 10-15 min.

Ačiū už skirtą laiką!

Pic
Kokiame mažmeninės prekybos tinkle apsiperkate dažniausiai?
Maxima, Lidl, Rimi, Iki, Norfa, Čia
Ekspres market
IKI
Norfa
Norfa
IKI
IKI
Iki
Iki
Iki
IKI
Ikiž
Niekur ner gp
IKI
Iki