Mažakomplektės mokyklos vaidmuo suaugusiųjų saviugdai benduomenėje

Gerbiamas Respondente,

Esu Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos magistro studijų studentė. Šiuo metu atlieku mokslinį tyrimą, kurio tikslas - atskleisti mažakomplektės (kaimo) mokyklos įtaką suaugusiųjų saviugdai bendruomenėje. Visi gauti duomenys bus konfidencialūs ir naudojami tik rengiant magistro darbą ,,Mažakomplektės mokyklos vaidmuo suaugusiųjų saviugdai bendruomenėje‘‘.

Jeigu kiltų papildomų klausimų ar norėsite sužinoti gautus rezultatus, galite susisiekti su manimi el. paštu. Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui.

Dėkoju už Jūsų nuomonę ir skirtą laiką.

Valdonė Rasimienė, [email protected]

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

I BENDROJI INFORMACIJA

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Jūsų šeimyninė padėtis:

4. Jūsų išsilavinimas:

5. Jūsų pragyvenimo šaltiniai:

6. Jūs auginate (nepilnamečių vaikų skaičius šeimoje):

7. Su kokiomis problemomis susiduriate gyvendamas (-a) kaime?

VisadaDažnaiKartaisRetaiNiekada
Trūksta galimybių įdomiai praleisti laisvalaikį.
Nėra galimybių įsidarbinti.
Neįdomus, neįvairus kultūrinis gyvenimas.
Sunkus darbas, blogos gyvenimo sąlygos.
Nesurandu sau tinkamos bendravimo terpės.
Nedraugiški žmonių tarpusavio santykiai.
Nesaugu.

II MAŽAKOMPLEKTĖ MOKYKLA IR BENDRUOMENĖ

8. Lentelėje išvardinti įvairūs poreikiai. Nurodykite savo poreikių svarbą:

VisadaDažnaiKartaisRetaiNiekada
Daugiau galimybių aktyviau dalyvauti mokyklos veikloje.
Daugiau galimybių dalyvauti mokyklos organizuojamose šventėse, sporto renginiuose, išvykose.
Daugiau galimybių dalyvauti mokykloje organizuojamuose mokymuose, projektuose, kursuose.
Platesnių galimybių naudotis mokyklos patalpomis.
Platesnių galimybių naudotis mokyklos bibliotekos, informacinio centro teikiamomis paslaugomis.
Platesnių galimybių naudotis mokyklos mokomosiomis erdvėmis, sporto sale, valgyklos patalpomis, stadionu.

9. Kaip dažniausiai leidžiate laisvalaikį:

VisadaDažnaiKartaisRetaiNiekada
Bendrauju su kaimynais, giminėmis, draugais.
Dalyvauju saviveikloje, kaimo bendruomenės veikloje.
Dirbu namų ūkio darbus.
Laisvalaikį skiriu savo šeimai (vaikams, tėvams).
Bendrauju su mokyklos socialiniu pedagogu, psichologu.
Žiūriu televiziją.
Dalyvauju kaimo mokyklos organizuojamoje veikloje (šventėse, konkursuose, projektuose, išvykose).
Lankau bažnyčią.
Lankau mokyklos biblioteką (informacinį centrą).
Lankau mokykloje organizuojamus kursus, seminarus, paskaitas.

10. Ar jaučiatės kokios nors vietos bendruomenės narys:

VisadaDažnaiKartaisRetaiNiekada
Mokyklos bendruomenės.
Visuomeninės organizacijos.
Verslo organizacijos.
Bažnyčios.
Nevyriausybinės institucijos.
Pirminės sveikatos priežiūros įstaigos.

11. Ar Jūs turite problemų, kurias Jums padeda spręsti kaimo mokyklos bendruomenė?

12. Iš kokių šaltinių gaunate informaciją apie mokyklos veiklą ?

13. Pažymėkite kaimo mokyklos veiklas?

VisadaDažnaiKartaisRetaiNiekada
Atstovauja savo bendruomenės interesams.
Ieško lėšų bendruomenės veiklai.
Organizuoja bendruomenės narių mokymą.
Organizuoja gyventojų sutikimus su valdžios atstovais ir politikais.
Organizuoja kultūrinius renginius.
Organizuoja sporto renginius.
Rengia aplinkos tvarkymo talkas.
Rengia projektus.
Teikia socialinio pedagogo paslaugas.
Rūpinasi jaunimo laisvalaikio užimtumu.

14. Pažymėkite kaimo mokyklos veiklos problemas?

VisadaDažnaiKartaisRetaiNiekada
Trūksta informavimo apie mokyklos veiklą.
Trūksta specialistų konsultacijų įvairiais bendruomenei kylančiais klausimais.
Trūksta mokymų.
Trūksta tinkamų patalpų.
Trūksta įrangos veiklai.
Trūksta didesnio savivaldybės palaikymo.
Trūksta žinių ir įgūdžių mokyklos aktyvui.
Mokyklos narių pasyvumas, mažas aktyvumas.
Mokyklos aktyvui trūksta žinių apie bendruomenės veiklos organizavimą.
Konfliktai tarp mokyklos ir bendruomenės narių.

15. Ar mokykla bendradarbiauja su vietos bendruomenėmis? Kaip?

VisadaDažnaiKartaisRetaiNiekada
Lankosi vieni pas kitus.
Organizuoja bendrus renginius.
Kuria ir vykdo bendrus projektus.
Dalyvauja mokymuose.
Dalijasi patirtimi.
Susitikimai, diskusijos prie apskrito stalo.
Atvirų durų dienos.
Vakaronės kartu su kaimo bendruomene.

16. Kaip mokyklos inicijuojami projektai įtakoja kaimo bendruomenės veiklą:

VisadaDažnaiKartaisRetaiNiekada
Skatina žingeidumą.
Skatina užimtumą.
Sudaro sąlygas “atrasti save” naujoje veikloje.
Skatina mokymąsi.
Skatina bendruomenės susitelkimą.
Suteikia pasitikėjimo savimi.

17.Pageidaujamos bendravimo ir bendradarbiavimo formos su mokykla:

VisadaDažnaiKartaisRetaiNiekada
Konsultavimo ir emocinės paramos.
Pagalba prižiūrint vaiką.
Aktyvi bibliotekos veikla.
Daugiau informacijos apie kitas mokymo ir ugdymo įstaigas, tarnybas suaugusiems.
Patarimo, kaip įveikti problemas, iškilusias su vyru/žmona.
Organizuojamos kultūrinės pramogos.
Sporto ir sveikatos priemonės.
Kompiuterinio raštingumo kursai.
Įvairūs kursai, mokymai suaugusiems.

18.Įvertinkite mokyklos įtaką kaimo bendruomenei:

III SAVIUGDA

19. Kiek svarbus yra nuolatinis mokymasis suaugusiesiems?

20. Kiek kartų per mėnesį dalyvaujate saviugdos veiklose (mokotės naujų dalykų)?

21. Jei nesimokote, tai kokios aplinkybės neleidžia Jums tobulintis?

22. Jei tobulinatės, tai kokie motyvai skatina Jus mokytis?

23. Kokio tipo institucijoje Jūs norėtumėte mokytis?

24. Iš kur sužinote apie organizuojamus kursus, seminarus ir tobulinimosi programas Prienų r.?

25.Kurioje srityje norėtumėte tobulintis?