maršrutinio taksi paslaugų kokybė

Rezultatai yra viešai prieinami

Jūs esate

Jūsų amžius

Jūsų mėnesio vidutinės pajamos

Jūs gyvenate

UAB „Ridvija“ maršrutinio taksi paslaugomis naudojatės:

Jums renkantis keleivių pervežimo įmonę svarbu kad:

Tikrai TAIPTAIPNesu tikras(-a)NE Tikrai NE
Teikiant maršrutinio taksi paslaugas įmonė turėtų turėti modernios išvaizdos įrengimus
Teikiant maršrutinio taksi paslaugas įmonės automobiliai turėtų būti patogūs ir erdvūs
Teikiant maršrutinio taksi paslaugas įmonės darbuotojai turėtų būti tvarkingos išvaizdos
Paslaugos teikiamos tiksliai pagal sudarytą grafiką
Teikiant maršrutinio taksi paslaugas įmonės darbuotojai privalo įgyvendinti visus klientų norus
Darbuotojas, padaręs klaidą, ją ištaiso
Automobilių vairuotojai yra aukštos kvalifikacijos ir turi didelę pairtį
Teikiant maršrutinio taksi paslaugas darbuotojai bendrauja mandagiai ir tinkamai su klientais
Teikiant maršrutinio taksi paslaugas darbuotojai stengiasi kuo greičiau aptarnauti klientą ir neversti laukti
Teikiant maršrutinio taksi paslaugas darbuotojai niekada nėra taip užsiėmę, kad negalėtų atsakyti klientui
Teikiant maršrutinio taksi paslaugas darbuotojai sustoja ten kur reikia klientui
Jei įmonės paslaugomis naudojatės kiekvieną dieną, darbuotojai jus prisimena

UAB „Ridvija“ teikiamos taksi paslaugos pasižymi šiomis savybėmis

Tikrai TAIPTAIPNesu tikras(-a)NETikrai ne
Teikiant maršrutinio taksi paslaugas įmonė turėtų turėti modernios išvaizdos įrengimus
Teikiant maršrutinio taksi paslaugas įmonės automobiliai turėtų būti patogūs ir erdvūs
Teikiant maršrutinio taksi paslaugas įmonės darbuotojai turėtų būti tvarkingos išvaizdos
Paslaugos teikiamos tiksliai pagal sudarytą grafiką
Teikiant maršrutinio taksi paslaugas įmonės darbuotojai privalo įgyvendinti visus klientų norus
Darbuotojas, padaręs klaidą, ją ištaiso
Automobilių vairuotojai yra aukštos kvalifikacijos ir turi didelę pairtį
Teikiant maršrutinio taksi paslaugas darbuotojai bendrauja mandagiai ir tinkamai su klientais
Teikiant maršrutinio taksi paslaugas darbuotojai stengiasi kuo greičiau aptarnauti klientą ir neversti laukti
Teikiant maršrutinio taksi paslaugas darbuotojai niekada nėra taip užsiėmę, kad negalėtų atsakyti klientui
Teikiant maršrutinio taksi paslaugas darbuotojai sustoja ten kur reikia klientui
Jei įmonės paslaugomis naudojatės kiekvieną dieną, darbuotojai jus prisimena

Ką tokio, jūsų nuomone, galėtų padaryti UAB „Ridvija”, kad pagerintų savo paslaugų kokybę?