Marketingo veiklos efektyvumas

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar firmos vadovybė pripažįsta poreikį organizuoti kompaniją tam, kad patenkintų specifinius rinkos poreikius?

2. Kaip gerai marketingo programa atspindi įvairių rinkos segmentų poreikius?

t.y. ar marketingo srities sprendimai diferencijuojami skirtingiems rinkos segmentams?

3. Ar vadovybė taiko sisteminį požiūrį planavimui, kreipdama dėmesį į aplinkos, tiekėjų, pirkėjų, konkurentų sąveiką?

4. Kaip aukščiausia vadovybė stengiasi kontroliuoti ir integruoti pagrindines marketingo funkcijas?

5. Kokie santykiai tarp marketingo vadovybės ir gamybinių, finansų, produkcijos, vadovų?

6. Kaip gerai organizuotas naujų produktų vystymo procesas?

7. Kaip dažnai kompanija atlieka rinkos tyrimus - pirkėjų, konkurentų, kanalų?

8. Kiek vadvybė domisi pardavimų galimybėmis ir įvairių rinkos segmentų pelningumu?

9. Kaip stengiamasi išmatuoti skirtingų tipų marketingo plėtros efektyvumą?

10. Kaip formalizuojamas marketingo planavimo procesas?

11. Kokia yra dabartinė marketingo strategija?

12. Kaip vadovybė planuodama atsižvelgia į netikėtus atvejus?

13. Kaip vyriausioji vadovybė stengiasi visapusiškai apgalvoti marketingo (plano) perdavimą ir realizaciją?

ar vadovybė užtikrina , kad parengtus marketingo plano sprendimus tinkamai supranta ir realizuoja darbuotojai?

14. Ar marketingo vadovybė efektyviai dirba su prieinamais ištekliais?

Ištekliai - rinkos informacija,darbuotojai, lėšos, laikas ir pan.

15. Ar vadovybė greitai ir efektyviai reaguoja į nenumatytus pakitimus rinkoje?