Pradžia
Viešos
Prisijungti
Registruotis
2
prieš daugiau nei 13m.
ArunasR
Pranešti
Pranešta
Susitelkimas
Spausdinti
Marketingo veiklos efektyvumas
Rezultatai yra viešai prieinami
1. Ar firmos vadovybė pripažįsta poreikį organizuoti kompaniją tam, kad patenkintų specifinius rinkos poreikius?
Stengiamasi parduoti esamus ir naujus produktus bet kam
Stengiamasi patenkinti įvairias rinkas ir poreikius vienodai efektyviai
Identifikavus rinkos poreikius, vadovybė orientuojasi ties specifinės prekės/prekių rinka, stengdamasi maksimalizuoti kompanijos augimą ir potencialą
2. Kaip gerai marketingo programa atspindi įvairių rinkos segmentų poreikius?
t.y. ar marketingo srities sprendimai diferencijuojami skirtingiems rinkos segmentams?
Visiškai ne
Iš dalies
Labai gerai
3. Ar vadovybė taiko sisteminį požiūrį planavimui, kreipdama dėmesį į aplinkos, tiekėjų, pirkėjų, konkurentų sąveiką?
Visiškai ne. Kompanija koncentruojasi ties esamais pirkėjais
Iš dalies. Daugiausia pastangų dedama aptarnaujant esamus pirkėjus, jų poreikius
Taip. Vadovybė atskiria marketingo aplinkos dimencijas ir stengiasi tai atspindėti savo marketingo programose, atsižvelgdama į jų tarpusavio sąveiką.
4. Kaip aukščiausia vadovybė stengiasi kontroliuoti ir integruoti pagrindines marketingo funkcijas?
visai nesistengiama integruoti, kontroliuoti veiksmų ir atsiranda konfliktai tarp marketingo sričių
ribotai stengiamasi, t.y. kontrolė ir koordinacija nepatenkinama
labai stengiasi, ir gaunama, jog marketingo sritys gerai dirba kartu
5. Kokie santykiai tarp marketingo vadovybės ir gamybinių, finansų, produkcijos, vadovų?
prasti, nuolat skundžiamasi, jog marketingo reikalavimai nerealus
patenkinami, nors atrodo, jog kiekvienas skyrius siekia tik savo tikslų
geri. skyriai veikia kartu, siekdami bendrų kompanijos tikslų
6. Kaip gerai organizuotas naujų produktų vystymo procesas?
blogai
formaliai toks procesas yra, bet realiai neveikia
jis gerai struktūrizuotas, profesionaliai valdomas ir pasiekia gerų rezultatų
7. Kaip dažnai kompanija atlieka rinkos tyrimus - pirkėjų, konkurentų, kanalų?
retai, jei išvis atlieka
kartais
reguliariai ir labai struktūrizuotai
8. Kiek vadvybė domisi pardavimų galimybėmis ir įvairių rinkos segmentų pelningumu?
Visiškai ne
Iš dalies
Labai domisi
9. Kaip stengiamasi išmatuoti skirtingų tipų marketingo plėtros efektyvumą?
Visiškai nesistengiama
Iš dalies, bet nepastoviai ir ne struktūrizuotai
Labai stengiamasi
10. Kaip formalizuojamas marketingo planavimo procesas?
kompanija neatlieka jokio aiškaus planavimo
sudaromas metinis marketingo planas
kompanija sudaro ne tik detalų metinį planą, bet ir ilgalaikį kasmet pristatomą planą (pvz. penkmečio)
11. Kokia yra dabartinė marketingo strategija?
neaiški
aiški; ji yra ankstesnių strategijų tąsa
aiški; gerai argumentuota ir išdėstyta
12. Kaip vadovybė planuodama atsižvelgia į netikėtus atvejus?
visiškai neatsižvelgia
atsižvelgia, bet neįtraukia jų į formalų planavimo procesą
skiriamas didelis dėmesys netikėtų atvejų numatymui, ir tik po to planuojama
13. Kaip vyriausioji vadovybė stengiasi visapusiškai apgalvoti marketingo (plano) perdavimą ir realizaciją?
ar vadovybė užtikrina , kad parengtus marketingo plano sprendimus tinkamai supranta ir realizuoja darbuotojai?
prastai
pakankamai gerai
neįtikėtinai sėkmingai
14. Ar marketingo vadovybė efektyviai dirba su prieinamais ištekliais?
Ištekliai - rinkos informacija,darbuotojai, lėšos, laikas ir pan.
ne: ištekliai neadekvatūs nustatytiems tikslams
iki tam tikros ribos; prieinami ištekliai adekvatūs, bet tik kartais pateikiami optimaliai
taip: ištekliai adekvatūs ir valdomi objektyviai
15. Ar vadovybė greitai ir efektyviai reaguoja į nenumatytus pakitimus rinkoje?
ne. rinkos informacija dažniausiai neatitinka turimų duomenų, ir vadovybės reakcija yra lėta
iki tam tikros ribos; rinkos informacija tiksli, nors vadovybės reakcija įvairi (kartais greita, kartais lėta)
taip; egzistuoja aukšto patikimumo informacijos sitemos, ir vadovybė reaguoja į jas greitai ir efektyviai
Pateikti