Marketingo tobulinimas plėtojant kavos barų tinklus Lietuvoje

Sveiki, esu Vilniaus Gedimino Technikos Universiteto (VGTU) Verslo vadybos ištęstinių-nuotolinių studijų paskutinio kurso studentė Karolina Slizevičiūtė. Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio rezultatai bus apibendrinti ir panaudoti baigiamajame darbe „Marketingo tobulinimas plėtojant kavos barų tinklus Lietuvoje“. Jūsų išsamūs ir nuoširdūs atsakymai labai padės man rašant šį baigiamąjį darbą ir, pažadu, Jūsų anonimiškumas liks išsaugotas. Iš anksto dėkoju už sugaištą laiką.

Marketingo tobulinimas plėtojant kavos barų tinklus Lietuvoje
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis? ✪

Jūsų amžius? ✪

Kokiame mieste Jūs gyvenate? ✪

Ar geriate kavą? ✪

Ar žinote, kas tai yra kavos baras? ✪

Kokias funkcijas, Jūsų manymu, jis atlieka? ✪

Ar esate nors kartą apsilankęs (-iusi) kavos bare? ✪

Iš kur sužinojote apie kavos barus? ✪

Ar Jūsų mieste yra bent vienas kavos baras? ✪

Kaip dažnai lankotės kavos baruose? ✪

Ar manote, kad Jūsų mieste reikėtų daugiau kavos barų?

Jei į 9 klausimą atsakėte "Taip"

Ar manote, kad Jūsų mieste reikėtų kavos baro?

Jei į 9 klausimą atsakėte "Ne"

Kokius kavos barus žinote? ✪

Kuriuose kavos baruose dažniausiai lankotės? ✪

Nurodykite priežastis, kurios lemia Jūsų apsilankymą konkrečiuose kavos baruose? ✪

Kuo naujas kavos baras pritrauktų Jus kaip lankytoją? ✪

Kaip manote, ką reikėtų patobulinti jau egzistuojantiems kavos barams? ✪

Ar Jus sudomintų kavos baro siūloma inovacija - kavos pirkimas neišlipant iš automobilio (Mc'Donalds McDrive principu)? ✪