Marketingo tarptautinėse rinkose sprendimai: H&M kompanijos atvejis

Sveiki, esame Vytauto Didžiojo universiteto III kurso ekonomikos ir vadybos fakulteto studentės. Atliekame tyrimą, kurio tikslas išsiaiškinti kaip H&M vykdo marketingo sprendimus, atsižvelgdami į kultūrinius ir socialinius aspektus. 

Prašome Jūsų atsakyti į žemiau pateiktus klausimus, kurie bus panaudojami tik moksliniams tikslams, todėl užtikriname informacijos konfidencialumą. Atsakydami į klausimus užtruksite vos kelias minutes. Dėkojame už Jūsų atsakymus.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Ar esate pirkę "H&M" parduotuvėje?

Kaip dažnai lankotės "H&M" parduotuvėje?

Iš kur sužinojote apie "H&M" parduotuvę?

Kur teko pamatyti "H&M" parduotuvės reklamų?

Ar pamačius reklamą norite įsigyti "H&M" parduotuvės siūlomų prekių?

Kuo pasižymi "H&M" prekių asortimentas?

Į kokią žmonių grupę orentuojasi "H&M" prekės ženklas?

Ar pateiktoje reklamoje "H&M" atsižvelgia į kultūros ir rasės skirtumus? ✪

Ar jus tenkina prekių kainos šioje parduotuvėje?

Ar jūsų nuomone bendradarbiavimas su dizaineriais (tokiais kaip "Balmain", "Kenzo") didina parduotuvės populiarumą?

Jei lankėtės užsienyje esančiose "H&M" parduotuvėse, kokį skirtumą pastebėjote?

Ar žinomų žmonių dalyvavimas "H&M" prekės ženklo reklamoje skatina apsipirkti šioje parduotuvėje?

Ar "H&M" prekių ženklo kokybė atitinka sukurtą įvaizdį reklamoje?

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų socialinė padėtis:

Jūsų vidutinės mėnesio pajamos: