Marketingo mobiliosiomis aplikacijomis efektyvumo tyrimas
Esu ketvirto kurso studentė, daranti apklausą apie marketingą mobiliosiomis aplikacijomis. Apklausa anonimiška, jos duomenys nebus niekur viešinami, tik naudojami bendrai statistikai aprašomojo bakalaurinio darbo dalyje.
Tikslinė šios apklausos auditorija - išmanųjį telefoną turintys (ar naudoję) asmenys.
Ar siunčiatės mobiliąsias aplikacijas?
Ar žinote kokių prekinių ženklų specialias mobiliąsias aplikacijas?
Kokias verslo (prekinių ženklų) mobiliąsias aplikacijas žinote?
- omnitel, bitė, teledu
- nokia
- Android
- ovi, Android, Google
- nežinau
- nežinau
- Ovi, iTunes
- Ovi, iTunes, App store
- Opera
- Ovi, iTunes
Ar esate atsisiuntę specialių verslo mobiliųjų aplikacijų? (pvz, drabužių prekinių ženklų, bankinių aplikacijų ir pan.)
Ar visos jūsų parsisiunčiamos programos yra nemokamos?
Jei taip, kokias aplikacijas esate atsisiuntę? Jei nesate, įrašykite "Ne"
- skype,facebook
- Ne
- Facebook, Gmail
- Ne
- Ne
- Ne
- no
- Ne
- ne
- Ne
Jei esate mokėję už mobiliąją aplikaciją, kokia didžiausia kaina tai buvo? Jei nesate mokėję, įrašykite "0"
- 0
- 0
- 0
- 0
- 0
- Ne
- 0
- 0
- 0
- 0
Ar sutiktumėte mokėti už labai reikalingą, ir nemokamos versijos neturinčią mobiliąją aplikaciją?
Kokią didžiausią sumą sutiktumėte mokėti už tokią programą?Nurodykite intervalą, pvz : nuo 5 iki 10Lt. Jei nesutiktumėte mokėti, irašykite "0"
- 9,99
- 5
- 10Lt
- 0
- 0
- 0
- 0
- 1Lt
- 0
- 0
Ar reklamos kiekis programoje daro įtaką jos naudojimui?
Ar nemokamą programą, turinčią nemažai reklamos, sutiktumėte iškeisti į tokią pačią, tik be reklamos, tačiau už papildomą mokestį?
Kiek daugiausiai sutiktumėte sumokėti už tokią programą, neturinčią varginančios reklamos? Nurodykite intervalą, pvz : nuo 5 iki 10Lt. ( Jei nesutiktumėte mokėti, įrašykite "0")
- 1,99
- 0
- 0
- 0
- 0
- 0
- 0
- 2LT
- 0
- 0