Marketingo komplekso tobulinimo galimybių vertinimas turizmo agentūroje UAB ''ANVIZIJA"

Gerbiamas respondente, V.A.Graičiūno aukštosios vadybos mokyklos, baigiamojo 3 turizmo ir svetingumo kurso studentė, Aliona Pačinskaja, atlieka tyrimą vykdant apklausą. Šios apklausos tikslas yra patobulinti UAB "ANVIZIJA'' įmonės marketingo komplekso galimybių vertinimą. Maloniai prašau atsakyti į pateiktus klausimus, išsirenkant variantą arba pateikiant savo nuomonę. Apklausa yra anoniminė. Kiekvienas Jūsų atsakymas, amn yra labai svarbus.

Dėkoju, už nuoširdžius atsakymus.

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Jūsų lytis ✪

2. Jūsų amžius ✪

3. Apie turizmo agentūros UAB "ANVIZIJA" teikiamas paslaugas sužinojote: ✪

4. Kaip dažnai Jūs naudojates UAB ''ANVIZIJA'' paslaugomis? ✪

5. Kokią vizą formintis kreipėtes į UAB "ANVIZIJA''? ✪

6. Kokiu tikslu Jūs važiuojate į pasirinktą šalį? ✪

7. Įvertinkite kainodaros atžvilgiu UAB "ANVIZIJA'' teikiamas paslaugas ✪

8. Jūsų manymu, koks teikiamų paslaugų reklamos būdas būtų naudingiausias turizmo agentūrai UAB "ANVIZIJA"? ✪

9. Ar lanketės įmonės internetinėje svetainėje www.vizosjums.lt? ✪

10. Kaip vertinate įmonės internetinį puslapį?

11. Kaip vertinate pateiktą informaciją internetinėje svetainėje www.vizosjums.lt ?

12. Trumpai parašykite savo nuomone, kokios būtent informacijos trūksta internetinėje svetainėje www.vizosjums.lt

13. Kaip manote ar UAB "ANVIZJA" įsikūrusi strategiškai geroje vietoje? ✪

14. Kaip įvertintumėte UAB "ANVIZIJA" aptarnaujančio personalo darbą? ✪

15. Jūsų manymu, kokios papildomos paslaugos suteiktų turizmo agentūrai didelę naudą populiarumui didinti? ✪

16. Parašykite trumpai ką pasiūlytumėte šiai turizmo agentūrai. ✪