Marketingo komplekso elementų taikymas logistikos įmonėse

Marketingo kompleksas – tai visuma tarpusavyje susijusių veiksmų ir sprendimų, leidžiančių patenkinti vartotojų poreikius ir pasiekti įmonės marketingo tikslus. Atliekamas anoniminis šalies logistikos įmonių tyrimas, kurio tikslas – įvertinti marketingo komplekso elementų taikymą logistikos kompanijose. Apklausa yra anoniminė, gauti atsakymai yra konfidencialūs, jie bus naudojami tik statistiniams apibendrinimams. Maloniai prašome užpildyti šią anketą, atsakant į kiekvieną klausimą. Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus ir sugaištą laiką.
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Ar Jūsų įmonėje yra marketingo (rinkodaros) departamentas, skyrius ar darbuotojas?

Jei į pirmąjį klausimą pažymėjote pirmą arba antrą variantą, praleiskite šį klausimą. Kodėl įmonėje nėra marketingo skyriaus ar bent darbuotojo?

Kita (įrašykite)

Kaip vertinate savo įmonės teikiamų logistikos paslaugų kokybę lyginant su tos pačios ūkio šakos įmonėmis?

Kokias logistikos paslaugas teikia Jūsų įmonė (galima pažymėti kelis atsakymo variantus)?

Kaip vertinate savo įmonės prekės ženklo žinomumą Lietuvoje?

Kokį paslaugų kainos nustatymo metodą naudoja Jūsų įmonė?

Ar įmonė taiko paslaugų kainos nuolaidas klientams?

Kokiems klientams įmonė taiko nuolaidas? Jei prieš tai buvusiame klausime pažymėjote antrą arba trečią atsakymo variantą, šį klausimą praleiskite.

Kita (įrašykite)

Kaip vertinate savo teikiamų logistikos paslaugų kainą, lyginant su tos pačios ūkio šakos įmonių paslaugų kaina?

Jei naudojate įmonės reklamą, kokias reklamos priemones dažniausiai renkatės (galima pažymėti kelis atsakymų variantus)?

Kita (įrašykite)

Kaip manote, kokiomis informavimo priemonėmis logistikos įmonių klientai labiausiai pasitiki?

Kita (įrašykite)

Kokioje vietoje įsikūrusi Jūsų įmonė?

Ar Jūsų įmonė atlieka esamų ir potencialių klientų teikiamų paslaugų pasitenkinimo tyrimus?

Ar įmonė motyvuoja darbuotojus premijomis, priedais prie atlyginimo, tam tikru procentu prie atlyginimo nuo įvykdytų užsakymų skaičiaus ir pan.?

Kaip vertinate savo įmonės turimos techninės įrangos (krovininiai automobiliai, sandėliavimo įranga ir pan.) gausą?

Kokia technine įranga naudojatės savo įmonėje teikiant logistikos paslaugas?

Kokio pobūdžio paslaugas teikia Jūsų įmonė?

Kokio dydžio yra Jūsų įmonė?

Kokia Jūsų įmonės valdymo forma?

Kiek metų veikia įmonė?

Kokioje teritorijoje veikia Jūsų įmonė?