Maitinimo įstaigų komunikacijos efektyvumo vertinimo apklausa

Gerbiamas respondente,

Esiu SMK Aukštosios mokyklos trečio kurso Marketingo ir reklamos kūrimo studijų programos studentė. Šiuo metu rengiu baigiamąjį darbą, kuriame siekiu išsiaiškinti, kaip maitinimo įstaigos vertina savo komunikacijos su tiksline auditorija veiksmingumą.

Šios apklausos tikslas – sužinoti, kaip įmonės apibrėžia savo tikslinę auditoriją, kokiu būdu norėtų, kad būtų matomos jų akimis, kokius komunikacijos kanalus naudoja bei kaip vertina jų veiksmingumą, o taip pat kokie rodikliai joms yra svarbiausi vertinant komunikacijos sėkmę.

Jūsų atsakymai padės geriau suprasti, kaip restoranai ir kitos maitinimo įstaigos gali efektyviau komunikuoti su savo klientais. Apklausos pildymas truks iki 5 minučių. Apklausos rezultatai bus naudojami tik apibendrintai mokslinio tyrimo tikslais, o pati apklausa yra visiškai anonimiska.

Dėkoju už Jūsų laiką ir atsakymus!

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1.Kaip apibūdintumėte savo tikslinę auditoriją?

2.Kaip, Jūsų nuomone, įmonė turėtų būti matoma tikslinės auditorijos akimis?

3.Kokius komunikacijos kanalus šiuo metu naudojate ir kaip juos vertinate? Kas, Jūsų manymu, neveikia taip, kaip turėtų, arba galėtų veikti geriau?

4.Kaip vertintumėte komunikacijos sėkmę – kokie rodikliai ar pasiekimai Jums būtų reikšmingi?