MADOS NUOMONĖS FORMUOTOJŲ EKSPERTIŠKUMO IR PATIKIMUMO POVEIKIS VARTOTOJO KETINIMUI PIRKTI

Sveiki, esame Vilniaus universiteto trečio kurso, verslo ir teisės studentės ir atliekame tyrimą, kurio tikslas nustatyti, ar egzistuoja ryšys tarp vartotojų suvokiamo sekamų mados nuomonės formuotojų ekspertiškumo bei patikimumo ir ketinimo pirkti jų reklamuojamas prekes. Apklausa anoniminė.

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų išsilavinimas

Jūsų mėnesinės pajamos

Penkių balų skalėje, kur 1 – visiškai nesutinku, o 5– visiškai sutinku, įvertinkite žemiau pateiktus teiginius.

Penkių balų skalėje, kur 1 – visiškai nesutinku, o 5– visiškai sutinku, įvertinkite žemiau pateiktus teiginius.

Penkių balų skalėje, kur 1 – visiškai nesutinku, o 5– visiškai sutinku, įvertinkite žemiau pateiktus teiginius.

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą