Lytis, kūnas, reklama

Kokias mintis jums sukelia ši reklama: http://www.youtube.com/watch?v=o6iKAXW6LKY

  1. tik moterys reklamuoja skalbimo miltelius
  2. If you're looking to buy these articles make it way eseiar.
  3. Moteris namu seimininke, namu zidinio kurstytoja. Vyrui vietos cia nera, jis neturi rupintis namu buitimi ar vaikais.
  4. Nesupratau kalbos. Neaiški reklamos mintis.
  5. chemikalu kvapa
  6. jaunoji mamytė, pervaidina, žodžiu, sapnelis... bet žmonėms patinka rūpestingos mamytės, tai gal rūpestį įprasminantys milteliai... mintį supratot? :)
  7. Moteris - kaip namu seiminike, atsakinga uz tvarka namuose, gera mama. Lengva, pozityvius jausmus sukelianti reklama, kurioje moteris vaizduojama miela, moteriska, bet ne kaip seksualiai patrauklus objektas.
  8. Pššš
  9. grazi moteris
  10. Kad reklamoje rodomos moterys yra apsėstos skalbimo manijos (kad patalynė būtų nesveikai balta).
  11. jokių,nuobodu
  12. Mickiewicz naš!
  13. Tipiška skalbimo miltelių reklama.
  14. kad galima pasiziureti ivairiausiu vaizdu
  15. lieva
  16. Kvepiantis svarumas.
  17. Jokių.
  18. miela, svelni
  19. Kuriamas įvaizdis, kad skalbimu užsiima tik moterys. Vaikai naudojami manipuliuoti žmogiškom emocijom.
  20. sarkastišką šypseną. Vėl moteris ir vėl skalbiniai. Ir ji turi VISĄ spintą vienodų rankšluosčių!
  21. Norėčiau, kad balti skalbiniai tikrai taip puikiai išsiskalbtų, tačiau ši reklama, mano nuomone, yra tikras melas.
  22. moterys skalbejos, namu tvarkytojos. persamas tradicines semos modelis: du vaikai, rupestinga mama ir tevas, kalantis bapkes kazkur.
  23. Kuria moters-namų šeimininkės stereotipą.
  24. Nepykit, negaliu pažiūrėti ir pakomentuoti, nes pernelyg lėtas internetas :)
  25. pusė velnio
  26. jei pirksi tą chemiją, turėsi laimingą šeimą
  27. amerikietiško tipo reklama, nes apeliuoja į šeimą. Tarsi Persil mums padės turėti idealią šeimą, apie ką daugelis galvoja
  28. teigiama, jog moteris esti namų šeiminikė ir visi jos džiaugsmai - skalbti patalynę ir uostyti renkšluosčius. gerai, bet.. ne. be to, klaikiai klaikiai KLAIKIAI matytas "vystymasis". na, iki pykinimo.
  29. Nieko ypatingo, išskyrus tai, kad atrodo viskas per daug sterilu bei "tobula".
  30. Jokių
  31. Bandomas sukurti tobulumo įspūdis
  32. Jei švarūs skalbiniai iš tiesų keltų tiek daug laimės, matyt, bankrutuotų antidepresantus gaminančios įmonės.
  33. gražios moterys, idealių namų vaizdelis, pilna spinta rankšluosčių (?) ,keista situacija
  34. Ir kuo gi čia ne „socialistinis realizmas“? Pasišlykštėtina.
  35. Beveik visos higienos reklamos yra vienodos, baltos, neįdomios.
  36. tokia pati,kaip visos skalbimo milteliu, higieniniu paketu, sampunu ir t.t. reklama.
  37. ir vel milteliai