Lyčių vaidmenys lauko reklamose

Ar Lietuvoje aktuali ir dažnai matoma reklama susieta su lyčių vaidmenimis? Kaip manote kodėl?

  1. nemanau ,kad ši reklama aktualesne nei kitos
  2. skirtumu nepastebiu
  3. Nes Marijos zeme
  4. manau, kad neaktuali
  5. taip
  6. Neturiu žalio supratimo
  7. Mano nuomone nesusieta
  8. Nedazna, bet jos yra.
  9. Manau, kad dažnai galime pamatyti reklamas, kurios kelia vienokius ar kitokius vaizdinius, pasirinkimus, stereotipus, prietarus apie lyčių vaidmenis. Socialinė tikrovė primeta kokia turėtų, galėtų būti moteris ar vyras, kaip ji turėtų, galėtų elgtis (pvz. namų šeimininkė pirkti būtent tą keptuvę, o ne kitą). Manau, todėl kad visuomenėje dar glūdi ryškūs skirtumai, paremti stereotipais ir prietarais, pvz, dažniausiai reklama reprezentuoja moterį, kur turi būti graži, išpuoselėta, rūpintis buitimi, valgiu, nesvarbu, ar ji karjeristė, ar namų šeimininkė, tuo tarpu vyras užima kitą vietą reklamoje, pvz, vairuoja mašiną, geria alų ir pan.
  10. Nezinau.
  11. Nemanau, kad dažnai matoma su lytimis susieta reklama.
  12. Gana dažnai. Manau, sekama pasaulio mada. Nors gal kiek ir vėluojant.
  13. Alaus reklamose tas lb jauciasi ir skalbimo priemonese, alus-vyrams, buitis moterims.
  14. Taip, manau del psichologines itakos skirtingu lyciu vartotojams.
  15. aktuali
  16. Taip, kad labiau atkreiptų dėmesį
  17. susieta, moteris grazi, liekna, sukelianti gerejimasi, vyras stiprus
  18. Paskutiniu metu tokių reklamų neteko pastebėti, tačiau kai kuriais periodais ji būna aktuali, galbūt dėl visuomenėje tuo metu vyraujančių viešų diskusijų lyčių vaidmenų tema
  19. nesuprantu klausimo
  20. nemanau
  21. Vyrams tenka prestižiskesni amplua nei moterims lauko reklamose, sunku pasakyti, dėl tų lyčių vaidmenų, priklausomai nuo to,ką turite omenyje (t.y. kokius lyčių vaidmenis). Manau reklamose moteriai tenka mažiau pranašesnė padėtis ir įvaizdis palyginus su vyru.
  22. taip susiesta...parodo musu supratima..reklamas..tai atspindys tautos mastymo...taigi moteris pas mus isnaudojamos..visad pateikiamos kaip sexo simbolis arba sexo zaizliukas, tuo tarpu vyrai pasitaiko labai retai.
  23. siuo metu dazniau. Tiesiog emus kalbeti apie lygias teisias ir is to atsirandancias problemas, atsirado ir tokio pobudzio reklamos
  24. taip. kad labiau patrauktu zmoniu susidomejima
  25. Lyčių vaidmenys kiek pabrėžiami.
  26. ne, nėra dažnai matoma, nes manau, kad norima išvengti lyčių nelygybių konfliktų, ir stengiamasi viską reklamuoti neautraliai.
  27. nzn
  28. Taip.
  29. neaktuali, nebent grozio sferoje bet ir tai labiau viska atsveria moters vaidmuo. daugiau tokiu socialiniu ir visokiu kitokiu reklamu galima pamatyti uzsinyje. Lietuvoje manau dar nepribrende daryti tokias reklamas