Lyčių vaidmenys lauko reklamose

Kaip manote, kokią psichologinę reikšmę vartotojui turi lauko reklama su vyru ir/ar moterimi?

  1. nemanau niekaip
  2. vienoda
  3. Lygina su savimi
  4. atkreipia demesi
  5. didele
  6. Neturiu žalio supratimo
  7. Mano nuomone tai visai nesvarbu ar vyras ar moteris
  8. Gali siek tiek isblaskyti, bet nemanau,kad itaka yra labai dedele...
  9. Vartotojui sukelia tam tikrus vaizdinius apie vieną ar kitą lytį, jų elgesį, išorę, kokia ji turėtų ar neturėtų būti.
  10. Neisivaizduoju.
  11. traukia nusipirkti reklama. vyrams aktualu kad reklamuoja moterys ir atvirkščiai.
  12. Galbūt apibendrinant galima sakyti, kad tiek vyrai tiek moterys reklamose atspindi tam tikrą siekiamybę - sėkmės, grožio, sveikatos.
  13. Grazus vyras su isryskintais raumenukais, aisku kad visi vyrukai bando lygiuotis i tokius grazuoliukus, kaip ir moterys tikrai nepirktu megztuko kuri reklamuoja aptukusi moteris, nors dar daug kas priklauso nuo socialinio lygio.
  14. pritraukia vartotoja dometis preke/paslauga.
  15. ne retai jokios
  16. Priešingai lyčiai galbūt labiau sukelia teigiamas emocijas, moteriai lauko reklama galbūt sukelia tarsi palyginimo jausmą, pasididžiavimą, nusivilimą. O vyrai žinoma labiau atkreiptų reklamą su moterimi, nebent koks nors super automobilis būtų reklamuojamas ir nekreiptų didelio dėmesio kas jį reklamuoja - vyras ar moteris.
  17. tokia pat kokia ir kitokia reklama
  18. Dauguma vyrų, ko gero, visada atkreipia dėmesį į skoningai parinktą moterišką reklaminį veidą, to pasekoje priverčianti kartais (kad ir nesąmoningai) susidomėti pačia reklamos esme, nors ir reklamuojamas objektas tuo metu nėra aktualus ar įdomus. Moteriškas reklamos veidas moters akimis, mano nuomone, visada atkreipia dėmesį dėl galimai įdomių ar reikalingų reklamos objektų (pvz. nauja kosmetikos / avalynės / rūbų linija ir t.t.)
  19. atsakiau praejusiame klausime
  20. manau neturi reikšmės, kas reklamoje, vyras ar moteris
  21. Norisi tapatintis su tuo žmogumi, kuris reklamuoja prekę.
  22. turi,tieisog nuteikia...pakelia nuotaika, gal kita sujaudina, trecias atranda savo grozio etalona nuotraukoe:D:D
  23. manau kazkokios specifines reiksmes neturi. Juk vaizduojamas zmogus ir nera itin svarbu ar vyras ar moteris. Zinoma tai tik mano nuomone, nes galbut kitiems tam tikros lyties reklaminiai veidai kelia kitokius jausmus.
  24. potraukis
  25. Skatina lygintis į vaizduojamą asmenį.
  26. Didelės reikšmės ji tikrai neturi, ar tai vyras, ar tai moteris
  27. tokia reklama yra patrauklesne, priimtinesne, aiskiau pateikiama reklamuojamo daikto nauda zmogaus gyvenime
  28. Priešingos lyties atstovai labiau traukia, o į tos pačios lyties atstovus galbūt norisi būti panašiam.
  29. su vyru daugiau spichologine reikshme turi moterims, ir atvirksciai. taciau manau didesne psichologine reiksme turi moteris nes vyras visda atkreips delesi i grazios moter reklama, o moteris i grazia moteri dazniausiai lygiuojasi