Luminor AS Lietuvos skyriaus teikiamų paslaugų krepšelių kokybės vertinimas

Sveiki,

Esu Vilniaus kolegijos Ekonomikos fakulteto, bankininkystės trečio kurso studentė. Šiuo metu rašau baigiamąjį darbą apie Luminor banko teikiamus paslaugų krepšelius. Todėl su šia apklausa siekiu išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie banko teikiamus paslaugų krepšelius, jų naudą, kainos ir kokybės santykį. Visi atsakymai yra anonimiški, todėl Jūsų atsakymai bus panaudoti tik bendroms išvadoms ir moksliniams tikslams.

Dėkoju už Jūsų laiką.

1. Lytis

2. Amžius

3. Kokį palsugų krepšelį esate pasirinkę?

4. Kas turėjo įtakos renkantis paslaugų krepšelį?

5. Kiek vidutiniškai per mėnesį sumokate už banko paslaugas?

6. Ar dažnai gryninate lėšas iš bankomatų?

7. Ar žinote kokias naudas teikia Jūsų turimas paslaugų krepšelis?

8. Ar pasinaudojate visomis paslaugų krepšelio teikiamomis paslaugomis?

9. Iš kur sužinojote apie paslaugų krepšelį?

10. Jeigu informaciją pateikė banko darbuotojas, įvertinkite

11. Kaip ir kur užsisakėte paslaugų krepšelį?

12. Ar seniai esate banko klientas?

13. Ar mokamas bankui mokestis pasikeitęs?

14. Ar internetinėje bankininkystėje randate visą reikiamą informaciją apie paslaugų krepšelius?

15. Įvertinkite kasdienį paslaugų krepšelį (jaigu naudojates)

16. Įvertinkite aktyvų paslaugų krepšelį (jeigu naudojates)

17. Įvertinkite auksinį paslaugų krepšelį (jeigu naudojates)

18. Įvertinkite minimalų paslaugų mokestį (jeigu naudojates)

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą