LTNTBA apklausa dėl vidinio NT CRM brokeriams !

Šią apklausą organizuoja LTNTBA.lt !

Nuo to priklauso, ar mes kursime savo nepriklausomą ateitį ir žengsime žingsnį tolyn į profesionalumą ir patogumą ! 

Šia apklausa norėtume išsiaiškinti ar yra poreikis vidinei LTNTBA narių NT CRM (klientų, objektų, sutarčių, kontaktų, bendradarbiavimo) valdymo platformai !

Ar turite poreikį NT CRM (klientų, objektų, sutarčių, kontaktų, bendradarbiavimo) valdymo sistemai ?

Kokios funkcijos Jums atrodo svarbiausios, kurias turėtų turėti LNTBA CRM?

Kitas variantas (įrašyti pasiūlymus)

  1. Antram CRM poreikio neturiu, man jis nera aktualus
  2. nereikalinga paslauga
  3. Nereklamuojamų nt objektu skiltis.
  4. Sinchronizavimas online su google kontaktais
  5. Žiūrėkite mano atsakymą į antrą klausimą
  6. Užrašai ir priminimai apie skambučius ir veiksmus
  7. Domintų automatinių apžiūrų ataskaitų siuntimas klientui

Kokia kaina būtų priimtina už NT CRM už kurią tikrai naudočiausi ?

Ar jungtumėtės prie LTNTBA NT CRM skirtos asociacijos nariams, jei tokia Jums būtų pasiūlyta ?

Kitas variantas

  1. Apsvarstyčiau, kai matyčiau skirtumus
  2. Jei butu online sinchronizavimas google kontaktu kategoriju su skirtingomis google paskyromis 861110000 Vladimir
  3. Priklauso nuo to, kokia tai būtų sistema ir kiek papildomų funkcijų ji pasiūlytų.
  4. Šiuo metu nesijungčiau
  5. Jeigu sistema būtų funkcionali , patogiai valdoma, tuomet taip.
  6. TAip , jei būtų užtikrintas saugumas , konfidencialumas, objektų informacijos augumas ir visko ištrinimas jei atsisakau paslaugos.
  7. naudojame gana funkcionalų jg.net crm’ą. Tad keisti būtų sudėtinga. Nebent ateityje
  8. labai priklauso kas administruos ir kaip bus tvarkomasi su BDAR.
  9. Naudoju topbroker, jei LTNTBA CRM būtų kita sistema, mažai šansų kad jungčiausi - dabartinė yra integruota į mano tinklapį.
  10. Svarstyčiau ar
…Daugiau…
Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą