LTNTBA apklausa dėl vidinio NT CRM brokeriams !
Šią apklausą organizuoja LTNTBA.lt !
Nuo to priklauso, ar mes kursime savo nepriklausomą ateitį ir žengsime žingsnį tolyn į profesionalumą ir patogumą !
Šia apklausa norėtume išsiaiškinti ar yra poreikis vidinei LTNTBA narių NT CRM (klientų, objektų, sutarčių, kontaktų, bendradarbiavimo) valdymo platformai !
Ar turite poreikį NT CRM (klientų, objektų, sutarčių, kontaktų, bendradarbiavimo) valdymo sistemai ?
Kokios funkcijos Jums atrodo svarbiausios, kurias turėtų turėti LNTBA CRM?
Kitas variantas (įrašyti pasiūlymus)
- Antram CRM poreikio neturiu, man jis nera aktualus
- nereikalinga paslauga
- Nereklamuojamų nt objektu skiltis.
- Sinchronizavimas online su google kontaktais
- Žiūrėkite mano atsakymą į antrą klausimą
- Užrašai ir priminimai apie skambučius ir veiksmus
- Domintų automatinių apžiūrų ataskaitų siuntimas klientui
Kokia kaina būtų priimtina už NT CRM už kurią tikrai naudočiausi ?
Ar jungtumėtės prie LTNTBA NT CRM skirtos asociacijos nariams, jei tokia Jums būtų pasiūlyta ?
Kitas variantas
- Apsvarstyčiau, kai matyčiau skirtumus
- Jei butu online sinchronizavimas google kontaktu kategoriju su skirtingomis google paskyromis 861110000 Vladimir
- Priklauso nuo to, kokia tai būtų sistema ir kiek papildomų funkcijų ji pasiūlytų.
- Šiuo metu nesijungčiau
- Jeigu sistema būtų funkcionali , patogiai valdoma, tuomet taip.
- TAip , jei būtų užtikrintas saugumas , konfidencialumas, objektų informacijos augumas ir visko ištrinimas jei atsisakau paslaugos.
- naudojame gana funkcionalų jg.net crm’ą. Tad keisti būtų sudėtinga. Nebent ateityje
- labai priklauso kas administruos ir kaip bus tvarkomasi su BDAR.
- Naudoju topbroker, jei LTNTBA CRM būtų kita sistema, mažai šansų kad jungčiausi - dabartinė yra integruota į mano tinklapį.
- Svarstyčiau ar