Lopšelio-darželio „Drevinukas“ veiklos kokybės vertinimas

Mieli Tėveliai,

Lopšelyje-darželyje atliekamas veiklos kokybės įsivertinimas. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė, pasiūlymai, kad galėtume tobulinti vaikų ugdymo kokybę. Apklausa yra anoniminė, gautus atsakymus apibendrinsime įsivertinimo ataskaitoje.

Dėkojame Jums už pagalbą.

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Įrašykite savo vaiko / vaikų, kuris / kurie lanko lopšelį-darželį, amžių:

2. Jums pateikiami teiginiai, kurie padeda įvertinti vaiko gerovę. Labiausiai Jums tinkantį atsakymą pažymėkite

Visiškai nesutinkuIš dalies nesutinkuIš dalies sutinkuVisiškai sutinku
Mano vaikas į darželį eina su džiaugsmu
Mano vaikas darželyje gerai sutaria su grupės vaikais
Jaučiu, kad mano vaikas darželyje yra saugus
Mano vaikas darželyje yra mokomas elgtis pagarbiai, laikytis taisyklių
Grupės taisyklės pateiktos visiems vaikams suprantamais būdais
Esu supažindinta(-as) su grupės taisyklėmis
Mano vaikas darželyje dalinasi žaislais, knygelėmis
Mano vaikas pastebi, kai kitas vaikas grupėje yra liūdnas, nusiminęs, kai jam reikalinga pagalba
Mano vaikas darželyje skatinamas domėtis savo šeimos istorija, tradicijomis
Mokytojas su manimi aptaria nerimą sukėlusius ženklus vaiko elgesyje

3. Išvardinti teiginiai padeda įvertinti ugdymo(si) aplinkas darželyje, grupėje, kurią lanko Jūsų vaikas. Labiausiai Jums tinkantį atsakymą pažymėkite

Visiškai nesutinkuIš dalies nesutinkuIš dalies sutinkuVisiškai sutinku
Grupės fizinė aplinka saugi ir pritaikyta vaikų poreikiams
Grupės aplinka estetiška, neperkrauta, primena namų aplinką
Grupės aplinkoje gausu vaizdinės informacijos (plakatų, žemėlapių, knygų, nuotraukų ir kt.)
Vaikų darbai eksponuojami grupės aplinkoje
Darželio kieme yra vaikų žaidimų aikštelės, kurių įranga tvarkinga, saugi
Darželio lauko erdvės pritaikytos visapusiškam vaikų ugdymuisi
Mano vaikas pasitiki mokytoju, žino, kad jis pagelbės, kai tik prireiks jo pagalbos
Užtikrinamas vaikų gyvenimo darželyje ir namuose tęstinumas (vaikai gali iš namų atsinešti mėgstamus žaislus, kurie padeda jiems užmigti ar nusiraminti ir pan.)
Darželyje puoselėjamos tradicijos, organizuojamos bendros su tėvais šventės
Darželyje organizuojamos bendros su tėvais išvykos, renginiai
Darželyje sudarytos sąlygos mano vaiko poreikių tenkinimui ir gabumų plėtojimui
Ugdymosi erdvių kūrimas ar modifikavimas aptariamas kartu su tėvais
Grupėje yra vaikų amžiui tinkamų skirtingos paskirties priemonių, technologijų

4. Išvardinti teiginiai apie mokytojo bendravimą su Jumis dėl vaiko pasiekimų. Pažymėkite Jums tinkantį atsakymą

Visiškai nesutinkuIš dalies nesutinkuIš dalies sutinkuVisiškai sutinku
Bendraudamas su mokytoju suteikiu informacijos apie savo vaiko stiprybes ir pomėgius
Su mokytoju aptariu vaiko pasiekimus ir daromą pažangą
Mokytojas informuoja mane apie vaikui kylančias problemas ir aiškinasi kaip jas sprendžiame
Mokytojas reguliariai informuoja mane apie vaiko pasiekimus, daromą pažangą
Informacija apie vaiko pasiekimus ir pažangą suteikiama vadovaujantis konfidencialumo principu

5. Išvardinti teiginiai apibūdina mokytojo bendravimą su tėvais. Pagalvokite, kiek tai būdinga Jūsų bendravimui su vaiko mokytoja ir pažymėkite Jums tinkantį atsakymą

Visiškai nesutinkuIš dalies nesutinkuIš dalies sutinkuVisiškai sutinku
Mokytojas su manimi visada elgiasi etiškai, pagarbiai
Mokytojas kviečia tėvus į grupę vesti ugdomąjį renginį (pvz. papasakoti apie savo profesijas, mėgstamas veiklas ir vaikystės knygas, keliones ir kt.)
Bendrų veiklų metu sudaro galimybes šeimoms geriau pažinti vieni kitus
Mokytojas skatina tėvus keistis informacija gyvai ir internete
Mokytojas gerbia mano šeimos privatumą ir tik gavęs sutikimą, dalinasi informacija apie vaiką su kitais specialistais
Mokytojas leidžia susipažinti tik su mano vaiko pasiekimų aplanku ar kitais asmeniniais duomenimis
Mokytojas aptaria su tėvais numatomus ugdymo tikslus, ugdymo programą, naudojamus metodus, bendras taisykles, kurių reikėtų laikytis, atėjus į grupę, kokiais būdais ir kokiu dažnumu bus keičiamasi informacija
Mokytojas kviečia tėvus dalyvauti rengiant grupės veiklos planus
Kartu su mokytoju aptariame trumpalaikius ir ilgalaikius vaiko ugdymosi tikslus
Su mokytoju sutariame, kokiu dažnumu ir kokios apimties gausiu informaciją apie vaiko pasiekimus ir daromą pažangą
Susidūrus su sunkumais, mokytojas parodo empatiją ir rūpestį, nuramina, pateikia informacijos, idėjų ar pasiūlo pagalbą
Darželyje vykdomos tėvų švietimo programos, dalijamasi pedagogine literatūra, nuorodomis į naudingus informacijos šaltinius
Esu informuotas apie mokytojo naudojamas veiksmingas ugdymo strategijas ir priemones
Esant poreikiui, mano vaikas gali gauti reikalingą darželyje dirbančių specialistų pagalbą
Tėvai yra informuoti apie vaikui naudingas paslaugas ir už darželio ribų

6. Pateikiami teiginiai apibūdina lopšelį-darželį. Pagalvokite, kurie iš jų, jį apibūdina tiksliausiai ir pažymėkite Jums tinkantį atsakymą

Visiškai nesutinkuIš dalies nesutinkuIš dalies sutinkuVisiškai sutinku
Darželis yra kūrybingas, taiko švietimo naujoves, dalyvauja įvairaus lygio projektuose
Tėvai kviečiami dalyvauti rengiant strateginius, metinius planus, ugdymo programą, ugdomosios veiklos planus
Darželyje įgyvendinamos vaikams ir tėvams skirtos priemonės vaikų adaptacijos laikotarpiui / perėjimui į pradinį ugdymą palengvinti
Tėvai dalyvauja darželio veiklos įsivertinime
Su tėvais tariamasi dėl darželio veiklos tobulinimo
Tėvai supažindinami su darželio veiklos įsivertinimo / išorinio vertinimo rezultatais
Darželio savivalda yra aktyvi
Darželio savivaldoje sprendimai priimami skaidriai
Darželis renka vaikų / tėvų pasiūlymus, kaip gerinti aplinką, ugdymo procesą, bendradarbiavimo būdus

7. Parašykite, ką Jūs norėtumėte pakeisti darželyje, ką pasiūlytumėte tobulinti