Lojalumo kortelių poveikis pirkimui

MRU darau rinkos tyrimo darbą, kurio tikslas sužinoti kaip lojalumo kortelės įtakoja žmogaus apsisprendimą pirkti.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūs esate:

2. Jūsų amžius:

3. Jūsų išsilavinimas:

4. Jūsų užsiėmimas:

5. Šeimyninė padėtis:

6. Jūsų šeimos narių skaičius:

7. Ar naudojatės lojalumo kortelėmis:

8. Kaip dažnai naudojatės lojalumo kortelėmis:

9. Kaip lojalumo kortelės turėjimas įtakoja Jūsų pasirinkimą kur apsipirkinėti (1 - jokios įtakos):

10. Jei neturite lojalumo kortelės ir sužinote, kad ją turint taikomos specialios nuolaidos, Jūs:

11.Tam tikrai prekių grupei taikomos nuolaidas su lojalumo kortele, Jūs: