LOJALIŲ KLIENTŲ RATO DIDINIMAS KELIONIŲ AGENTŪROJE „ŽELESA“

 

Gerbiamas (-oji) respondente,     

 

Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto II kurso studentė ,kuri atlieka turizmo rinkodaros kursinį darbą apie kelionių agentūros ,,Želesalojalių klientų rato didinimą. Maloniai prašau atsakyti į klausimus. Jūsų atsakymai nebus publikuojami viešai.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar naudojatės kelionių agentūros ,,Želesa“paslaugomis? (Jei ne, baikite anketą).

2. Ar laikote save lojaliu klientu šiai kelionių agentūrai?

3.Kodėl save laikote lojaliu klientu? (Atsakymą įrašykite)

4.Kodėl save laikote nelojaliu klientu? (Atsakymą įrašykite)

5.Kokiomis įmonės paslaugomis naudojatės? (atsakymą įrašykite)

6.Kokie veiksniai daro įtaką jūsų lojalumui?

7. Įvertinkite 6-tame klausime įvardytus kriterijus skalėje nuo 1 iki 10. (kur 1 – nesvarbu, 10 – labai svarbu).

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Aptarnavimas
Asortimentas
Kaina
Kokybė

8. Ar jums daro asmeniniai, siocialiniai, ekonominiai bei techniniai kriterijai renkantis kelionių agentūros ,,Želesa“paslaugas?

9.Kurie kriterijai jums daro įtaką?

10.Įvertinkite 9-to klausimų kriterijų svarbą jums renkantis kelionių agentūros paslaugas?

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Asmeniniai
Socialiniai
Techniniai
Ekonominiai

11.Ar kelionių agentūra ,,Želesa“gali didinti lojalių klientų ratą?

12.Kaip lojalių klientų ratas gali būti didinamas? (Atsakymą įrašykite)

13. Jūsų lytis.

14.Jūsų amžius.

15.Jūsų pajamos.

16.Jūsų išsilavinimas

17.Gyvenamoji vieta