Logistinio klientų aptarnavimo gerinimas

Mielas Respondente,

Šio tyrimo tikslas įvertinti klientų logistinio aptarnavimo kokybę bei nustatyti tobulintinas sritis UAB „X“ įmonėje. Tyrimas atliekamas rengiant baigiamąjį darbą bei tyrimo metu užtikriname Jūsų duomenų konfidencialumą. Surinkti tyrimo duomenys bus panaudoti apibendrinto pobūdžio išvadoms formuluoti. Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite „V“ arba įrašykite savo atsakymą. Iš anksto dėkojame už sugaištą laiką.

1. Jūsų įmonės dydis

2. Jūsų pagrindinė veiklos sritis

3. Nurodykite kiek laiko esate UAB „X“ klientas?

4. Nurodykite kaip dažnai užsakote gaminius (prekes) iš UAB „X“ įmonės?

5. Nurodykite iš kokių šaltinių sužinojote apie UAB „X“?

6. Dėl kokių priežasčių renkatės UAB „X“ įmonės siūlomas paslaugas? (įvertinkite 5 balų sistemoje, kur 5- visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

7. Įvertinkite klientų aptarnavimo UAB „X“ kriterijus, kur 5 – visiškai atitiko lūkesčius, 1 – visiškai neatitiko lūkesčių.

8. Kaip vertinate UAB „X“ prekių pristatymo laiką?

9. Kaip vertinate UAB „X“ klientų aptarnavimo komandos suteikiamą informaciją?

10. Kaip vertinate UAB „X“ klientų aptarnavimo komandos bendravimą?

11. Su kokiomis problemomis dažniausiai tenka susidurti perkant gaminius UAB „X“ įmonėje?

Kita (įrašykite)

  1. Neteko susidurti
  2. Nesusidūriau
  3. viskas tenkina
  4. Nesusidūriau
  5. KADANGI DAR NESENIAI DIRBAME, TAI DAR SUNKU PASAKYTI
  6. -
  7. netenka
  8. neteko susidurti
  9. -
  10. Nesusidūriau

12. Kaip dažnai pasitaiko, jog UAB „X“ pristato ne pilną užsakymą arba sugadintus gaminius?

13. Nurodykite kurias logistinio klientų aptarnavimo sritis UAB „X“ turėtų gerinti (įvertinkite 5 balų sistemoje, kur 5- visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

14. Nurodykite kas jūsų nuomone gali gerinti logistinio klientų aptarnavimo kokybę (įvertinkite 5 balų sistemoje, kur 5- visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

15. Pateikite rekomendacijas kaip UAB „X“ galėtų tobulinti logistinio klientų aptarnavimo procesą?

  1. Taikyti akcijas prekėms
  2. Atkreipti dėmesį į kliento poreikius. Greitesnis reagavimas į užsakymą, pristatymą.
  3. Nuolaidos lojaliems klientams
  4. Pasiūlyti klientams lojalumo programą
  5. Rengiami pristatymai apie naujas prekes, siūlomus gaminius.
  6. Didesnis prekių atsargų sandėliavimas
  7. Išsamesnis informacijos suteikimas apie gaminius.
  8. Būtų galima rengti pristatymus įmonės klientams apie siūlomus gaminius
Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą