Lietuvos ženklodaros tyrimas
Gerb. respondente,
Mes, Erika Gibėžaitė, Eglė Kavaliauskaitė, Daiva Daniulevičiūtė ir Greta Štuopytė, studijuojančios VU KHF, MPVM0 grupėje atliekame tyrimą, kurio tikslas – įvertinti Lietuvos ženklodaros efektyvumą. Nuoširdūs ir atviri Jūsų atsakymai padėtų objektyviai įvertinti tyrimo rezultatus. Anonimiškumas garantuojamas. Ačiū už Jūsų nuomonę ir sugaištą laiką. Atsakydami į anketoje pateiktus klausimus, pažymėkite Jums priimtiniausią atsakymą/-us.
Kurie iš pateiktų elementų, Jūsų nuomone, labiausiai formuoja Lietuvos įvaizdį pasaulyje?
Kitas variantas
- Vagys
Ar Lietuva turi savo prekės ženklą?
Iš kur sužinojote apie Lietuvos prekės ženklą?
Su kokiais stereotipais gali būti siejama Lietuva?
Kitas variantas
- kita
Lietuvos prekės ženklas pasižymi šiomis savybėmis:
Kitas variantas
- Nei viena iš išvardintų savybių nepasižymi
- jokiu emociju
- yra sudėtingas, sunkiai įsimenamas ir nekelia jokių papildomų asosiacijų
- Pasikėlimu.
- -
- nei vienas is siu
- manau visiskai nevykes
- Niekuo nesusijęs su Lietuva, išskyrus tuo, kad yra toks žodis jame
- Niekuo nepasižymi. Manau kad mintis slypi kažkur anapus. O taip neturėtų būti ypač jei tai prekinis ženklas.
- Visiška nesąmonė
Įvertinkite Lietuvos prekės ženklą:
Jūsų nuomone, kokiu tikslu yra naudojamas Lietuvos prekės ženklas?
Kitas variantas
- Mano nuomone kad Lietuva stabiliai isitvirtintu Europoje ir Pasaulyje vien prekinio zenklo neuzteks. Pildydama sia anketa tik skeptiskai viska ziuriu.Manu ne vien man bet daugeliui salies gyventoju jau nebekyla
- Jis sukurtas iš desperacijos, nes darbais pasigirti negalime.
- reprezentuoti Lietuva
Ar Lietuva galėtų turėti ją reprezentuojantį kvapą?
Koncepcija "Lietuva-drąsi šalis":
Kitas variantas
- Per drąsi
- nieko neatspindi
- visiškai neatspindi tikrosios Lietuvos
- Nei ji drasi nei ką.