Lietuvos Švietimo sistemos reforma

Kaimo plėtros tyrimo centro tyrėjos Daiva Butienė ir Audrutė Jurkonienė tiria švietimo sistemos darbuotojų požiūrį į Švietimo ir mokslo ministerijos vykdomą švietimo sistemos reformą.Šis tyrimas ne tik pads išryškinti šios reformos teigiamas ir taisytinas nuostatas, bet ir paskatins švietimo darbuotojus, mokinius, taip pat studentus labiau domėtis įstatymų leidžiamosios ir vykdomosios valdžios institucijų veikla. Labai prašome atsakyti į VISUS klausimus. Atsakydami pasirinkite Jums tinkantį atsakymo numerį arba įrašykite savo atsakymą. Dėkojame už sugaištą laiką.
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Šią anketą užpildė:

Jūsų amžius

Mokykla kurioje Jūs dirbate?

Jūsų pedagoginio darbo stažas?

Lietuvoje jau antras dešimtmetis vyksta Lietuvos švietimo sistemos reforma. Jūsų nuomone, mokyklų tinklo pertvarka yra:

Kaip Jūs asmeniškai vertinate dabar vykdomą švietimo sistemos reformą?

Kokios svarbiausios mokyklų tinklo pertvarkos ir/arba mokyklos reorganizacijos problemos (sunkumai, keblumai), su kuriomis susiduria Jūsų mokykla?(Atsakydami kiekvieną Jūsų manymu problemą įvertinkite nuo 1 iki 5. Penketu įvertindami labiausiai reikšmingą problemą, ketvertu - šiek tiek mažiau reikšmingą, trejetu - dar mažiau reikšmingą, dvejetu - beveik nereikšmingą, vienetu - visai nereikšminga.

12345
Organizacinės problemos: mokinių vežojimas, mokytojų įdarbinimas.
Mokytojus paliečiančios problemos: darbo krūvio sumažėjimas, "popierizmo" padidėjimas, mokinių skaičiaus didėjimas klasėse.
Finansinės problemos: mokymo priemonių stoka, finansavimo stoka.
Mokinių gerovę įtakojančios problemos: toli važiuoti į mokyklą, mokiniams užkertamos galimybės toliau mokytis, nėra galimybių vykdyti popamokinę veiklą, sunku adaptuotis kitoje mokykloje.
Kitos problemos: bendruomenės pasipriešinimas, patalpų stoka, tinklo pertvarkos bazės nebuvimas

Kokie svarbiausi mokyklų tinklo pertvarkos ir/arba mokyklos reorganizacijos privalumai, su kuriais susiduria Jūsų mokykla? (Atsakydami kiekvieną Jūsų manymu problemą įvertinkite nuo 1 iki 5. Penketu įvertindami labiausiai reikšmingą problemą, ketvertu - šiek tiek mažiau reikšmingą, trejetu - dar mažiau reikšmingą, dvejetu - beveik nereikšmingą, vienetu - visai nereikšminga.)

12345
Švietimo kokybės pagerėjimas: pagerėjusi ugdymo kokybė, išauusi mokytojų kompetencija, efektyvesnis mokinių poreikių tenkinimas).
Ekonominis efektas: mokyklos renovacija, mokymo priemonių gausinimas, sutaupytos lėšos.
Mokyklos statuso pokyčiai: išliko vidurinė mokykla, "išsigrynino" gimnazija, mažakomplektės mokyklos reorganizuotos į skyrius.
Psichologinio pobūdžio efektas: pagerėjo mokyklos mikroklimatas, glaudesnis bendradarbiavimas su mokyklos bendruomene, padidėjo mokinių mokymosi motyvacija.
Privalumų nėra

Jūsų nuomone, kokios interesų grupės labiausiai priešinosi tinklo pertvarkai?

Ar Jus asmeniškai palietė mokyklų tinklo optimizavimas?

Jūsų nuomone, ar palietė miestą/rajoną mokyklų tinklo pertvarka?

Ar sutinkate su reformos rengėjų teiginiu, kad Lietuvos mokslo ir studijų sistema yra atsilikusi nuo Europos lygio?

Jūsų nuomone, ar skatina mokyklų tinklo optimizavimas aukštesnę mokymosi kokybę?

Kaip manote, ar įgyvendinus dabar jau vykdomą švietimo sistemos reformą, pagerės mokslo kokybė?

Anketos užpildymo data: