Lietuvos sveikatos mokslų universiteto trečio kurso medicinos studentų fizinio aktyvumo sąsają su mokymosi procesu ir rezultatais
Sveiki, mes esame LSMU 3 kurso medicinos studentės Emilė Čironytė ir Simona Gylytė. Atliekame tiriamąjį darbą, kurio metu siekiame įvertinti Lietuvos sveikatos mokslų universiteto trečio kurso medicinos studentų fizinio aktyvumo sąsają su mokymosi procesu ir rezultatais. Apklausa yra anoniminė ir rezultatai bus naudojami tik moksliniam tyrimui atlikti. Kilus klausimams, galite kreiptis [email protected].
Dėkojame už Jūsų atsakymus.
1. Jūsų lytis:
2. Kokio intensyvumo fizinę veiklą praktikuojate?
3. Kiek laiko per savaitę skiriate vidutinio arba didelio intensyvumo fizinei veiklai?
4. Kaip fizinis aktyvumas susijęs su Jūsų mokymosi procesu?
Kitas variantas
- Gerina nuotaiką, didina pasitikėjimą savimi kas irgi turi įtakos mokymuisi. Labai sumažina nerimą.
- Pasimiršta kasdienės problemos
- Pavargstu, tai nedarau namu darbu
- Pavargstu, tai nedarau pamoku
- Blaško, atima laiko
- atpalaiduoja
- Pagerina nuotaiką
5. Koks Jūsų mokymosi vidurkis?
6. Ar aktyvų laisvalaikį sietumėte su geresniais mokymosi rezultatais?
7. Koks Jūsų mokymosi vidurkis?
8. Kokios priežastys lemia Jūsų mažą fizinį aktyvumą?
Kitas variantas
- Ryžto trūkumas
- Tinginystė
- Valios trūkumas
- Mano aktyvumas ne mažas
- Tinginyste
- Traumos