Lietuvos šalies prekės ženklų koncepcijų "Lietuva - drąsi šalis" ir "Lietuva - Baltijos širdis" palyginamasis tyrimas
Esu Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto Tarptautinio verslo programos studentė, rašanti magistrinį darbą apie Lietuvos šalies prekės ženklų koncepcijas "Lietuva - drąsi šalis" ir "Lietuva - Baltijos širdis". Prašyčiau skirti kelias minutes laiko ir užpildyti pateiktą anketą, kurios atsakymų rezultatai padės pasiekti magistrino darbo tikslo - įvertinti šių šalies prekės ženklų koncepcijas.
Prašyčiau perskaityti kiekvieną klausimą ir pažymėti Jūsų nuomonę atitinkantį atsakymo variantą.
Anketa yra anoniminė, apibendrinti Jūsų atsakymai bus naudojami tik magistrinio darbo uždaviniams pasiekti.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui