Lietuvos Respublikos muitinės klientų apklausa dėl informacijos ir konsultacijų teikimo

Lietuvos Respublikos muitinė vykdo tikslinę muitinės klientų apklausą. Ši anoniminė respondentų apklausa ir jos rezultatai padės įvertinti muitinės vykdomų informavimo ir konsultavimo funkcijų kokybę bei leis numatyti šių funkcijų teikimo bei veiklos gerinimo galimybes.

Maloniai prašytume atsakyti į pateiktus klausimus ir prisidėti prie viešojo administravimo institucijos veiklos tobulinimo.

Lietuvos Respublikos muitinė vykdo tikslinę muitinės klientų apklausą. Ši anoniminė respondentų apklausa ir jos rezultatai padės įvertinti muitinės vykdomų informavimo ir konsultavimo funkcijų kokybę bei leis numatyti šių funkcijų teikimo bei veiklos gerinimo galimybes.

Kokiu tikslu kreipėtės į LM?

Ar kreipėtės kaip privatus asmuo, ar atstovaudamas juridiniam asmeniui (pvz., savo įmonei ar įstaigai)?

Ar esate juridinio asmens atstovas?

Ar Jūs likote patenkintas (-a) rezultatu, t. y. muitinės suteikta informacija ar konsultacija?

Jei esate nepatenkintas (-a) muitinės specialisto suteikta konsultacija, tai kodėl?

  1. -
  2. Laaaaaabai gerai
  3. PUIKIAI
  4. Esu patenkinta
  5. Buvo operatyvu ir pakankamai aišku.
  6. Vilniaus teritorinės muitinės skyrius ([email protected]) per daugiau, negu mėnesio laikotarpį neatsakė į NĖ VIENĄ mano siųstą laišką. Muitinės informacijos skyrius ([email protected]) į laiškus atsakė ganėtinai greitai (darbo dienomis per mažiau, negu parą), tačiau į nė vieną mano klausimą iki galo taip ir nebuvo atsakyta. Konsultantui, galbūt, atrodė, kad į viską atsakė, bet tos informacijos apie savo sulaikytą siuntą, kurią norėjau gauti, taip ir negavau. Ir apskritai, siaubingai vilkinamas laikas, — net atrodo, kad specialiai: mano siunta buvo sulaikyta kovo 30-tą dieną, tačiau apie tai informuojantį laišką gavau tik balandžio 16-tą. Ir nepaisant to, kad visus laiške prašomus pateikti dokumentus arba jų kopijas nurodytu elektroninio pašto adresu nusiunčiau dar tos pačios dienos (balandžio 16-osios) vakarą, visą savaitę nesulaukiau jokios žinios. Kas daroma su mano sulaikyta siunta sužinojau tik pats pradėjęs kamantinėti. Galų gale man buvo pasakyta, kad sprendimas dėl sulaikytos siuntos bus priimamas tik tai gegužės 14-ą dieną. Atrodo, kad specialiai pasirenkami vėliausi terminai, kokius tik tai leidžia įstatymas. Gerai tiek, kad gegužės 14-ąją, kaip ir buvo žadėta, gavau visus dokumentus. Pasirodo, dalis siuntos bus konfiskuojama, o likusi dalis perduota pristatymui. Šiandien gegužės 20-ta (t.y. praėjo beveik visa savaitė!), tačiau siuntos dar taip ir negavau. Iš viso, nuo siuntos sulaikymo praėjo beveik du mėnesiai. Ar taip normalu? Įvertinimas ne nulis tik dėl to, kad viena darbuotoja, vardu Irena, aiškiai ir nuosekliai viename laiške išdėstė viską, ko keletas jos kolegų(-ių) nesugebėjo per ištisą mėnesį.
  7. Ne tiksliai atsakyta.
  8. Patiko
  9. Patenkinta

Kaip siūlytumėte tobulinti Lietuvos muitinės konsultavimo veiklą?

  1. OK
  2. VISKAS TENKINA
  3. -
  4. VISKAS TENKINA
  5. Dirab gerai.
  6. 1) jei sulaikoma siunta, adresatą apie tai informuoti per ne daugiau kaip 1-2 darbo dienas; 2) taupant popierių ir laiką, informuoti elektroniniu paštu arba tekstine žinute; 3) laiške/žinutėje nurodyti aiškią siuntos sulaikymo priežastį; 4) jei siunta sulaikoma dėl pažeisto įstatymo(-ų), nurodyti ne tik įstatymo(-ų) numerį(-ius) bei aktualų punktą(-us), bet ir jį/juos pacituoti, kad adresatui nereikėtų kelias valandas „gūglinti“; 5) jei buvo prašoma pateikti tam tikrus dokumentus arba jų kopijas, gavus dokumentus informuoti apie tai siuntos adresatą, kad šiam nereikėtų spėlioti, ar dokumentai buvo gauti, ar pateko prie brukalo (angl. spam); 6) jei siunta perduodama pristatyti adresatui, pasistengti tai padaryti kuo greičiau, nes joje gali būti adresatui nedelsiant reikalingi medikamentai arba medicininės paskirties prietaisai; 7) jei adresatui siunčiami dokumentai, dokumento viršuje pateikti santrauką (kaip kad moksliniuose darbuose), kad adresatui nereikėtų nagrinėti keleto ar keliolikos puslapių ieškant aktualios informacijos; 8) pasamdyti lietuvių kalbos redaktorę(-ių), kad ištaisytų gramatines, skyrybos, sintaksė bei formatavimo klaidas oficialių formų šablonuose.
  7. Nesiūlyč̣iau
  8. Daugiau įsiklausymas į interesantų.

Jei į muitinę kreipiatės kaip fizinis asmuo, kokia tema Jums aktualiausia? (galite pažymėti kelis variantus)

Jei į muitinę kreipiatės kaip juridinis asmuo, kokia tema Jums aktualiausia? (galite pažymėti kelis variantus)

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą