Lietuvos kultūros centrų rinkodara socialiniuose tinkluose

Gerb. Respondente,

Esu Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Meno vadybos studijų programos magistrantė Neringa Bagdonienė ir rašau Magistro baigiamąjį darbą. Mano tyrimo tikslas yra išsiaiškinti Lietuvos kultūros centrų vykdomos rinkodaros socialiniuose tinkluose ypatumus.

Ši anketa skirta visiems Lietuvoje kultūros centrų darbuotojams, atsakingiems už rinkodaros ir reklamos funkcijų įgyvendinimą kultūros centre. Tyrimo rezultatų konfidencialumas ir anonimiškumas  garantuojamas. Esu iš anksto dėkinga už skirtą  laiką ir atsakymus.  

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar Jūsų kultūros centras naudoja socialinius tinklus?

2. Kuriuos socialinius tinklus Jūsų kultūros centras naudoja savo rinkodarai?

Kiekvieną dieną
2-4 k. per savaitę
1 k. per savaitę
3-5 k. per mėnesį
1 k. per mėnesį ir rečiau
Instagram
Facebook
LinkedIn
Twitter
Youtube
Meetup
Snapchat
Kita

3. Įvardinkite, kurie socialiniai tinklai, Jūsų manymu, labiausiai padeda plėsti kultūros centro auditoriją? Nurodykite socialinio tinklo pavadinimą bei kuo jis naudingas buvo/yra

4. Įvardinkite, kurie socialiniai tinklai, Jūsų manymu, labiausiai padeda formuoti teigiamą kultūros centro įvaizdį? Nurodykite socialinio tinklo pavadinimą bei kuo jis naudingas buvo/yra

5. Ar naudojatės mokamomis reklamos galimybėmis socialiniuose tinkluose?

6. Jei į 5 klausimą atsakėte Taip, tai kokią biudžeto dalį skiriate mokamoms reklamos galimybėms per mėnesį eurais?

7. Jūsų nuomone, kokia informacijos forma Jūsų kultūros centrui yra sėkmingiausia, kuri tikslingiausiai pasiekia jūsų vartotojus? (galimi keli atsakymo variantai)

8. Kiek laiko vidutiniškai skiriate darbui su socialiniais tinklais per dieną? (valandomis)

9. Kas turi teisę kelti informaciją į Jūsų kultūros centro socialinių tinklų paskyrą? (galimi keli atsakymo variantai)

10. Ar Jūsų kultūros centras, vykdo vartotojų elgsenos, rinkos tyrimų analizę, norėdamas pasiekti tikslinius vartotojus ir užmegzti ryšius su potencialiais klientais?

11. Jūsų manymu, ar Jūsų kultūros centro darbuotojams, atsakingiems už darbą su socialiniais tinklais, būtų reikalingi socialinių tinklų rinkodaros mokymai?

12. Pažymėkite, kokiam regionui priklauso jūsų kultūros centras

13. Patirtis rinkodaros srityje?