Lietuvos bankų aptarnavimo ypatumai

Sveiki. Esu Vilniaus kolegijos, bankininkystės studijų pirmo kurso studentė. Atlieku tyrimą apie Lietuvos bankų klientų aptarnavimą. Apklausos tikslas - išanalizuoti Lietuvos bankų klientų aptarnavimą ir padaryti išvadas, kurie bankai turi aukščiausius aptarnavimo lygius.
Anketa yra anoniminė, Jūsų pateikti atsakymai bus panaudoti tik bendrai statistinei analizei.

Dėkoju už Jūsų pateiktus atsakymus!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3.Kokio banko paslaugomis šiuo metu naudojatės?

4. Kiek laiko esate šio banko klientu?

5. Kaip vertinate savo banko klientų aptarnavimo lygį?

6. Koks Jūsų bankui būdingas aptarnavimas?

7. Nurodykite Jums svarbius aptarnavimo kokybės aspektus banke?

8. Kokie yra Jūsų banko klientų aptarnavimo trūkumai?

9. Ar manote, kad Jūsų bankas pasižymi vienu iš geriausių klientų aptarnavimo lygiu Lietuvoje? Kodėl taip manote?