LIETUVIŲ KALBOS UGDYMAS KASDIENINĖJE DARŽELIO VEIKLOJE. ОБУЧЕНИЕ ЛИТОВСКОМУ ЯЗЫКУ В ПОВСЕДНЕВНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ РЕБЁНКА В ДЕТСКОМ САДУ. - kopija

15. Į ką labiausiai, Jūsų manymu, turėtų atkreipti dėmesį lietuvių kalbos mokytojas bendraudamas su Jūsų vaiku? На что, по вашему мнению, должен обращать внимание учитель литовского языка в общении с вашим ребенком?

  1. Слушает ли она её :)
  2. На произношение слов.
  3. Taisiklingas žodžių tarimas
  4. Vaikui patinka būti pirmam ir kad girtų jį, kad siekasi.
  5. Не заставлять, а уметь завлечь ребенка чем-то интересным, тем что ему больше хочется на данный момент. Давать выбор игр, пособий.
  6. Kad vaikas kuo daugiau bandytų suprasti lietuviskai
  7. Individualumas kiek vieno vaiko, tai yra svarbu.
  8. I tai kad vaikas nevisada gali atkartoti taisyklingai zodzius, jei iseina (nes vaiku grupeje daug) isgirsti kaip jisai istaria arba duoti tas pacias uzduoteles namo, kad atkartotu medziaga, kuria mokinosi darzelyje, namuose
  9. Мой ребёнок часто балуется на уроке литовского языка, по всей видимости ему неинтересно, учитель его не заинтересовала.
  10. Atkreipti dėmesį - labai savotiškas ir platus išsireiškimas. Atsižvelgti. Atsižvelgti į tai, kad vaikui tai nėra pagrindinis įdomumas bei rūpestis - tai yra svetimas jam dalykas, kuris reikalauja dėmesio ir pastangų. Todėl manau kad reikia diegti daugiau idėjų, kurios skatintų vaiko susidomėjimo bei entuziazmo sužadinimą.
  11. В нашей группе замечательный преподаватель Мариёна/mūsų grupėje puiki mokytoja Marijona.
  12. -
  13. Kul kas neturiu nuomones, nematau mokytojos, ji nieko nekomentavo kaip jam sekasi.
  14. Noretusi, kad mokintu paprastos snekamosios kalbos, elementariu sakiniu ir zodziu.
  15. Nauju zodziu ir situaciju mokymasis
  16. Kad vaikas stengtusi atsakyneti i klausimus tik tai lietuviskai
  17. Ar vaikui įdomu,ar teisingai ištarė žodžius
  18. -
  19. Taisyklingas galūnes, asmenis, linksnius
  20. может стеснять и не будет со всеми повторять, дать ему время повторить или самому сказать
  21. Norėčiau , kad gautų uzduoteliu kokių.
  22. Pažinti vaiką, kad vaikas mokytojui yra svarbus ir padės jei kažko nežinos. Tapti draugais.
  23. Kasdieninė lietuvių kalba.lietuvių kalboms pamokos labai trumpos( gal vertėtų tiesiog pakeisti veiklą.ir kad pamoka ne būtų kaip pamoką.o tiesiog papildima veijla lietuviškai)netinkamas laikas kai kuriom dienom(nes vaikus atveda vėliau, nei pamokėlė.)
  24. Mūsų dukra lietuvė, bet puikiai kalba rusiškai ir tikrai jaučiu kaip puikiai mokosi ir lietuvių k. darželyje. Mokytoja puikiai atskleidžia vaiko gebėjimus, sudomina, as labai džiaugiuosi:) dukra taip pat:)
  25. į vaiko pastangas mokytis
  26. Kaip jis klauso,koks vaiko dėmesys.
  27. Всё ли понимает ребёнок когда его спрашивают о чём-то на литовском языке
  28. Aiškiai tarti, kartoti kaskart jau išmoktus židžius, kad ne tik lt kalbos mokytoja monėtų juos,bet karts nuo karto ir kiti pedagofai,kitos veiklos metų,ovz faro darbėlį, gėlytę ir įvardina nr tik ru,bet ir lt kalbomis
  29. Kad vaikui butu idomu, rasti buda sudominti mokytis
  30. Duoti vaikams laiko žaisti...tam jie ir lanko darželį. O ne pamokomis užsiimti ...tegu džiaugiasi vaikystę.