Lietuviškų kino filmų rinkodaros efektyvumas ir poveikis žiūrovui

Sveiki, esu Vilniaus universiteto komunikacijos fakulteto IV kurso studentė. Bakalauriniam darbui atlieku tyrimą apie lietuviškų kino filmų rinkodaros efektyvumą bei poveikį žiūrovui. Prašau skirti kelias minutes ir pateikti savo nuomonę atsakant į klausimus (užtruksite vos kelias minutes). Tyrimo metu gauti rezultatai bus naudojami nekomerciniams tikslams, tik baigiamajame darbe.

Anketa anoniminė.

Iš karto dėkoju už jūsų atsakymus!

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar lankotės lietuviškuose kino filmuose?

2. Kokio žanro lietuviški kino filmai Jums labiausiai patinka?

Galimi keli atsakymo variantai

3. Kuriuos lietuviškus kino filmus esate matę? (2016-2018 m.)

Galimi keli atsakymo variantai

4. Kas lemia jūsų pasirinkimą žiūrėti lietuvišką filmą?

Galimi keli atsakymo variantai

5. Kokie reklamos kanalai jums daro didžiausia įtaką žiūrėti lietuviškus kino filmus?

Pasirinkti nedaugiau nei tris atsakymo variantus. Virusinė rinkodara (angl. viral ad) – tai strategija, kurios pagrindu skatinama savanoriškai perduoti reklamos žinutę kitiems. Perduodama informacija yra daugiau vertinama kaip pramoga.

6. Kokia Jūsų nuomone efektyviausios kino filmo reklamos formos internete?

Galimi keli atsakymo variantai

7. Kaip vertinate dabartinį lietuvišką kiną?

8. Kokie Jūsų nuomone lietuviško kino trūkumai?

Galimi keli atsakymo variantai

9. Kaip manote ar lietuviški kino filmai atitinka šiuolaikinio žiūrovo poreikius?

10. Kaip manote ar stipri ir tinkama kino filmo reklama turi įtakos vartotojui renkantis filmą?

Kokių lietuviškų filmų lauktumėte iš kino kūrėjų ateityje? ✪

Jūsų lytis:

Jūsų amžius: