Lietuviško prekės ženklo kultūrinė svarba Lietuvos vartotojams
Gerbiamas respondente,
Esame VU globalios rinkodaros I kurso studentai, atliekantys apklausą apie lietuviško prekės ženklo kultūrinę svarbą Lietuvos vartotojams, tiek gyvenantiems Lietuvoje, tiek emigrantams. Mūsų tikslas - išsiaiškinti, kokią reikšmę lietuviškos kultūros aspektai, tokie kaip tautinė tapatybė, kalbinis jautrumas, šeimos ir socialinės vertybės, lojalumas prekės ženklui ir tvarumas, turi Lietuvos vartotojams.
Norėtume pakviesti Jus prisidėti prie šios svarbios apklausos. Jūsų nuomonė yra itin vertinga, nes ji padės geriau suprasti, kaip lietuviškas prekės ženklas gali atspindėti kultūrines vertybes įvairaus amžiaus ir lyties vartotojams. Ši apklausa yra anoniminė, o surinkti duomenys bus naudojami tik akademiniais tikslais.
Prašome skirti šiek tiek laiko ir atsakyti į mūsų klausimus, nes Jūsų indėlis gali padėti prisidėti prie geresnio mūsų kultūros ir rinkodaros supratimo. Dėkojame už Jūsų laiką ir atsakymus!