Lauko socialinės reklamos poveikio tyrimas

Esu Aušra Stankevičiūtė, KTU vadybos marketingo studentė, atlieku lauko socialinės reklamos poveikio tyrimą, kurio rezultatai bus naudojami mano baigiamajame bakalauro darbe. Prašau skirti kelias minutes ir atsakyti į klausimus.
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Ar manote jog reklama yra reikalinga?

Ar dažnai pastebite lauko reklamą?

Kokia reklama Jums daro didžiausią įtaką?

Kokia Jūsų nuomonė apie lauko reklamą?

Kaip manote, kokios rūšies lauko reklama labiausiai patraukia dėmesį?

Ar dažnai pastebite gatvėse socialinę reklamą?

Kokią socialinę reklamą dažniausiai pastebite

Kokius pojūčius jums suteikia socialinės reklamos ir kaip stipriai ji jus paveikia? Įvardinkite skalėje nuo 1 iki 5, 1=mažai, 5=stipriai.

12345
Gailestį
Nerimą
Pyktį
Džiaugsmą
Užuojautą

Ar manote, kad socialinė reklama yra reikalinga?

Kokį poveikį, Jūsų manymu, socialinė reklama daro žmogui?

Kaip dažnai pastebite socialinę reklamą?

Labai dažnaiDažnaiKartaisRetaiBeveik niekada
Lauko stenduose
Televizijoje
Spaudoje
Kitur

Ar Jūsų manymu Lietuvoje socialinės reklamos pakanka?

Koks, Jūsų nuomone, yra šiandieninės lauko socialinės reklamos efektyvumas?

NeefektyviMažai efektyviVidutinio efektyvumoEfektyviLabai efektyvi
Prieš rūkymą
Prieš alkoholį
Prieš korupciją
Už kovą su AIDS
Skatinančios donorystę
Skatinančios meilę miestui

Ar socialinė reklama padeda Jums prisiminti esančias visuomenės problemas?

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Šiuo metu Jūs: