Lauko reklama

Esu Rūta Užandytė, III kurso Reklamos studijų programos, Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos studentė. Atlieku tyrimą, kuriuo siekiu nustatyti viešosiose miesto erdvėse eksponuojamos išorinės reklamos poveikį vartotojų apsisprendimui pirkti. Tyrimo duomenys bus naudojami baigiamojo darbo tyrimui. Tyrimas yra atliekamas laikantis griežtų etikos taisyklių, todėl Jūsų konfidencialumas yra užtikrinamas. Jūsų dalyvavimas interviu yra labai svarbus tyrimo rezultatams. Iš anksto ačiū už Jūsų brangų laiką!

Lauko reklama
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar esate pastebėję ,,Švyturys“ išorinę reklamą? Jei taip, gal galite įvardyti, kokią?

Ar manote, jog vieta ir aplinka yra tinkama šiai reklamai (pritraukiant didesnį auditorijos dėmesį)? Kaip dažnai pastebite šią reklamą ir kodėl ji atkreipia Jūsų dėmesį?

Ar manote, jog vieta ir aplinka yra tinkama šiai reklamai (pritraukiant didesnį auditorijos dėmesį)? Kaip dažnai pastebite šią reklamą  ir kodėl ji atkreipia Jūsų dėmesį?

Jeigu įsigijote reklamoje siūlomą produkciją, ar ji patenkino Jūsų lūkesčius? Kodėl patenkino/nepatenkino?

Ką siūlytumėte keisti ,,Švyturys“ lauko reklamoje, kad ji labiau atkreiptų dėmesį ir padarytų įtaką apsisprendimu įsigyti šios produkcijos prekių?

Ar reklama padarę įtaką jūsų sprendimui apsipirkti? Kodėl padarė / nepadarė?