Lauko reklama

Esu Rūta Užandytė, III kurso Reklamos studijų programos, Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos studentė. Atlieku tyrimą, kuriuo siekiu nustatyti viešosiose miesto erdvėse eksponuojamos išorinės reklamos poveikį vartotojų apsisprendimui pirkti. Tyrimo duomenys bus naudojami baigiamojo darbo tyrimui. Tyrimas yra atliekamas laikantis griežtų etikos taisyklių, todėl Jūsų konfidencialumas yra užtikrinamas. Jūsų dalyvavimas interviu yra labai svarbus tyrimo rezultatams. Iš anksto ačiū už Jūsų brangų laiką!

Pic
Ar reklama padarę įtaką jūsų sprendimui apsipirkti? Kodėl padarė / nepadarė?
Nepadarė. Nemėgstu reklamų, vadovaujuosi savo mąstymu. Manęs jokia reklama neįtikins.
nepadarė, nes nemėgstu alaus
Ne
Nepadare, tesiog suteike emocija
Gali būti
Ne
Ne. Negeriu alaus.
Nepadarė
Ne
ne. kokybė yra svarbiausia, patikimumas įmone. Esu psichologas ir mielai bendradarbiaučiau su Jūsų įmone, jei pakviestumėte. [email protected]
Taip
Nepadarė, nes negeriu ir neperku alaus
Nepadarė
Nepadarė
Ne, nes aš ne buka višta, kaip dauguma.
Ne, nes preke ivertinu pagal jos kokybe.
Nepadarė.
padaro
Nepadarė, nes perku kas patinka ir skanu man.
Ne
reklama paskatino nepirkti šio gamintojo produkcijos
ne
KKK
Taip
Ne
nepadare,negaliu paaiskinti
ne
NE
Nepadare
.
Nepadaro, jei ji nemotyvuoja tos prekės išskirtinumo.
Nepadarė
Nepadarė
Taip, nes budama pajury, prisiminiau reklama ir isigijau produkcijos
Dideles itakos nepadare, kadangi man svyturio produkcija yra puikiai zinoma ir megstama.
Taip padarė, įvažiuojant į Klaipėda priminė apie Švyturio produkciją, kurią mėgstu.
Taip, pamatai reklama ir jei grįžti namo iš sunkios kelionės, tai atsipalaidavimas pateiktas reklamoje garantuotas
Nepadarė
Norisi išbandyti naujus reklamuojamus produktus.
Ne
Ne. Nesu reklamų veikiamas asmuo.
Nepadare, nes ne pirma karta matau ju reklama. Manau si reklama didesne itaka daro uzsienieciu apsisprendimui, nes vietiniai tikrai yra ragave ji ne karta.
Ne, nes geriu iš reikalo.
Nei padarė, nei nepadarė, kadangi ši produkcija yra mėgstama. Tačiau karštomis vasaros dienomis, ši reklama gali paskatinti įsigyti siūlomos produkcijos, pavyzdžiui, važiuojant karštuoju sezonu kyla noras atsigaivinti, tačiau ši reklama gali daryti įtaigą, pasirinkimui atsigaivinti būtent šios reklamos siūloma produkcija.
Jei daiktas ar produktas yra reikalingas apsisprendimą padarė.