Lauko reklama

Ar reklama padarę įtaką jūsų sprendimui apsipirkti? Kodėl padarė / nepadarė?

  1. reklama daro įtaką tik vaikams, suaugę jau turi imunitetą visoms reklamoms.
  2. -
  3. m
  4. Negeriu
  5. Ta, kuri nuotraukoje - ne, nes tiesiog pasveikina mane kažkur atvykusią, na, ačiū, malonu už tokį šiltą priėmimą.
  6. nezinau
  7. -
  8. Ne
  9. Nepadarė. Nemėgstu reklamų, vadovaujuosi savo mąstymu. Manęs jokia reklama neįtikins.
  10. nepadarė, nes nemėgstu alaus
  11. Ne
  12. Nepadare, tesiog suteike emocija
  13. Gali būti
  14. Ne
  15. Ne. Negeriu alaus.
  16. Nepadarė
  17. Ne
  18. ne. kokybė yra svarbiausia, patikimumas įmone. Esu psichologas ir mielai bendradarbiaučiau su Jūsų įmone, jei pakviestumėte. [email protected].
  19. Taip
  20. Nepadarė, nes negeriu ir neperku alaus
  21. Nepadarė
  22. Nepadarė
  23. Ne, nes aš ne buka višta, kaip dauguma.
  24. Ne, nes preke ivertinu pagal jos kokybe.
  25. Nepadarė.
  26. padaro
  27. Nepadarė, nes perku kas patinka ir skanu man.
  28. Ne
  29. reklama paskatino nepirkti šio gamintojo produkcijos
  30. ne
  31. KKK
  32. Taip
  33. Ne
  34. nepadare,negaliu paaiskinti
  35. ne
  36. NE
  37. Nepadare
  38. .
  39. Nepadaro, jei ji nemotyvuoja tos prekės išskirtinumo.
  40. Nepadarė
  41. Nepadarė
  42. Taip, nes budama pajury, prisiminiau reklama ir isigijau produkcijos
  43. Dideles itakos nepadare, kadangi man svyturio produkcija yra puikiai zinoma ir megstama.
  44. Taip padarė, įvažiuojant į Klaipėda priminė apie Švyturio produkciją, kurią mėgstu.
  45. Taip, pamatai reklama ir jei grįžti namo iš sunkios kelionės, tai atsipalaidavimas pateiktas reklamoje garantuotas
  46. Nepadarė
  47. Norisi išbandyti naujus reklamuojamus produktus.
  48. Ne
  49. Ne. Nesu reklamų veikiamas asmuo.
  50. Nepadare, nes ne pirma karta matau ju reklama. Manau si reklama didesne itaka daro uzsienieciu apsisprendimui, nes vietiniai tikrai yra ragave ji ne karta.
  51. Ne, nes geriu iš reikalo.
  52. Nei padarė, nei nepadarė, kadangi ši produkcija yra mėgstama. Tačiau karštomis vasaros dienomis, ši reklama gali paskatinti įsigyti siūlomos produkcijos, pavyzdžiui, važiuojant karštuoju sezonu kyla noras atsigaivinti, tačiau ši reklama gali daryti įtaigą, pasirinkimui atsigaivinti būtent šios reklamos siūloma produkcija.
  53. Jei daiktas ar produktas yra reikalingas apsisprendimą padarė.