Lauko ir socialinių tinklų reklama ir jos poveikis praeiviui

Gerb. Respondente,

Ši apklausa yra kurta Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijos 3-io kurso studentų grupės. Ji skirta išanalizuoti esminius lauko ir socialinių tinklų reklamos ypatumus, kurie sudomina praeivius gatvėje. Maloniai prašome užpildyti anketą, kuri bus naudojama taikomųjų tyrimų atsiskaitymui. Pagrindinis tikslas - išanalizuoti lauko reklamos ir soc. tinklų reklamos svarbą ir pagrindinius aspektus, kurie patraukia jūsų dėmesį. Anketa yra anoniminė, Jums nereikia įrašyti nei vardo, nei pavardės.

1. Jūsų lytis

2. Jūsų amžius

3. Jūsų išsilavinimas

4. Gyvenamoji vieta

5. Į kokio tipo reklamas dažniausiai atkreipiate dėmesį? (galite rinktis kelis variantus)

6. Kokio tipo lauko reklama labiausiai patraukia jūsų dėmesį? (pasirinkite vieną variantą)

7. Kaip manote, ar erdvė kurioje patalpinta lauko reklama yra svarbi?

8. Ar lauko reklama jus paskatina priimti sprendimus? (galite pažymėti kelis atsakymo variantus)

9. Ar raudona spalva lauko ir socialinių tinklų reklamose atkreipia jūsų dėmesį?

10. Kuris šriftas jums atrodo tinkamesnis lauko reklamai? Pasirinkite vieną variantą

11. Lauko reklama atrodo patraukliau, kai: (galite pasirinkti kelis variantus)

12. Kaip manote, ar vertėtų lauko reklamas, kurios kabinamos miesto centre arba senamiestyje pritaikyti užsienio turistams?

13. Kaip dažnai reklama socialiniuose tinkluose patraukia jūsų dėmesį?

14. Lauko reklama būna gan didelio mąstelio, kad būtų matoma iš toli, kaip manote ar naudoti daug teksto lauko reklamoje yra korektiška?

15. Ar išsiskirianti, drąsi koncepcija lauko ir socialinių tinklų reklamose jus sudomina? (galite rinktis kelis atsakymo variantus)

16. Užsienyje reklama „Vilnius the G-Spot of Europe“ susilaukė išskirtinio dėmesio. Kokia jūsų nuomonė apie šią reklamą? Įvardinkite trumpu sakiniu.

16. Užsienyje reklama „Vilnius the G-Spot of Europe“ susilaukė išskirtinio dėmesio. Kokia jūsų nuomonė apie šią reklamą? Įvardinkite trumpu sakiniu.
    …Daugiau…

    17. Ar reklamos, kuriose būna CTA (angl. call to action) veiksmą skatinantis mygtukas, paskatina jus apsilankyti pateiktoje nuorodoje? (pvz. apsilankyti internetinėje svetainėje ar e-parduotuvėje)

    18. Ar aukojimo iniciatyva pasitelkiant lauko reklamas jums atrodo priimtina? (Vienas iš būdų aukoti tiesiogiai pateiktas nuotraukoje)

    18. Ar aukojimo iniciatyva pasitelkiant lauko reklamas jums atrodo priimtina? (Vienas iš būdų aukoti tiesiogiai pateiktas nuotraukoje)

    19. Ar ši Vilniaus miesto savivaldybės reklama, publikuota daugumoje socalinių tinklų naudojant skambesnį posakį patraukia jūsų dėmesį? (galite rinktis kelis atsakymo variantus)

    19. Ar ši Vilniaus miesto savivaldybės reklama, publikuota daugumoje socalinių tinklų naudojant skambesnį posakį patraukia jūsų dėmesį? (galite rinktis kelis atsakymo variantus)

    20. Ar JCDecaux reklaminė kampanija apie faktus, susijusius su Lietuva jus pasiekė? Ar patraukė jūsų dėmesį?

    20. Ar JCDecaux reklaminė kampanija apie faktus, susijusius su Lietuva jus pasiekė? Ar patraukė jūsų dėmesį?
    Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą