Bendraudamas su mokytoju suteikiu informacijos apie savo vaiko stiprybes ir pomėgius. Su mokytoju aptariu vaiko pasiekimus ir daromą pažangą. Mokytojas informuoja mane apie vaikui kylančias problemas ir aiškinasi kaip jas sprendžiame. Mokytojas reguliariai informuoja mane apie vaiko pasiekimus, daromą pažangą. Informacija apie vaiko pasiekimus ir pažangą suteikiama vadovaujantis konfidencialumo principu. Mokytojas su manimi visada elgiasi etiškai, pagarbiai. Mokytojas gerbia mano šeimos privatumą ir tik gavęs sutikimą, dalinasi informacija apie vaiką su kitais specialistais. Mokytojas leidžia susipažinti tik su mano vaiko pasiekimų aplanku ar kitais asmeniniais duomenimis. Mokytojas aptaria su tėvais ugdymo programą, naudojamus metodus, bendras taisykles, kurių reikėtų laikytis, atėjus į grupę, kokiais būdais ir kokiu dažnumu bus keičiamasi informacija. Mokytojas kviečia tėvus dalyvauti rengiant grupės veiklos planus. Kartu su mokytoju aptariame trumpalaikius ir ilgalaikius vaiko ugdymosi tikslus. Su mokytoju sutariame, kokiu dažnumu ir kokios apimties gausiu informaciją apie vaiko pasiekimus ir daromą pažangą. Mokykloje vykdomos tėvų švietimo programos, dalijamasi pedagogine literatūra, nuorodomis į naudingus informacijos šaltinius. Esu informuotas apie mokytojo naudojamas veiksmingas ugdymo strategijas ir priemones. Esant poreikiui, mano vaikas gali gauti reikalingą mokykloje dirbančių specialistų pagalbą. Tėvai yra informuoti apie vaikui naudingas paslaugas ir už mokyklos ribų. Bendrų veiklų, švenčių, išvykų metu sudaro galimybes šeimoms geriau pažinti vieni kitus. Mokytojas skatina tėvus keistis informacija gyvai ir interneto forumuose. Susidūrus su sunkumais, mokytojas parodo empatiją ir rūpestį, nuramina, pateikia informacijos, idėjų ar pasiūlo pagalbą