Labai skubu! Maxima reklamos poveikis vartotojams

Tyrimo tikslas išsiaiškinti, maxima pranešimo „darnį šeima“ daroma poveiki vartotojams. Tyrimo rezultatai bus panaudojami baigiamajame darbe.Ačiū už atsakymus :)

1. Kokiame prekybos centre apsiperkate dažniausiai?

2. Ar esate lojalus prekybos centrui kuriame apsiperkate?

3. Į kuri reklamos pranešima labiau atkreipiate dėmesį?

4. Ar matete maxima reklamos pranešima “darni šeima“ per televizija?

5. Kaip manote ar pranešimas „darni šeima“ yra efektyvus kuriant maxima įvaizdį?

6. Koki poveikį Jums daro reklaminis pranešimas “darni šeima”?

7. Kokius jausmus Jums sukelia pranešimas „darni šeima“?

8. Jeigu aukščiau pateiktame klausime pasirinkote "kita", nurodikyte tuščiame laukelyje atsakyma

  1. Taking the oervview, this post is first class
  2. Linksma , ramu
  3. sakau kad nemeciau reklamos!!! darni seima- viskas gerai seimoje
  4. nemaciau
  5. .......
  6. nemačiau reklamos
  7. selmina
  8. nes nemaciau sios reklamos darni seimos
  9. namaciau reklamos
  10. nemaciau reklamos
…Daugiau…

9. Kas patrauke jūsų dėmesį žiurint ši pranešimą per televizija?

10. Jeigu aukščiau pateiktame klausime pasirinkote "kita", nurodikyte tuščiame laukelyje atsakyma

  1. Taking the oervview, this post is first class
  2. Niekas nertaukia dėmesio,ji tiesiog įkišama ne laiku ir nori, nenori ją išgirsti
  3. Nieko
  4. nemėgstu reklamų
  5. tiesiog buvo reklama ir ja pamaciau.
  6. niekas
  7. kl
  8. nemačiau reklamos
  9. nemaciau reklamos tai nieko negaliu pakomentuoti....

11. Kas šiame pranešime Jums isimynė?

  1. Taking the oervview, this post is first class
  2. Nieko
  3. gyvunas
  4. vaikai dinkit is vejos
  5. mamos zino viska
  6. Nieko.
  7. mama zino kas geriausia
  8. Šeima
  9. drakoniukas
  10. maksimos pasiulymai
…Daugiau…

12. Ka manote apie reklaminio pranešimo „darni šeima“teksta?

13. Jeigu aukščiau pateiktame klausime pasirinkote "kita", nurodikyte tuščiame laukelyje atsakyma

  1. Vienas is daugelio reklaminiu tekstu
  2. Taking the oervview, this post is first class
  3. jhjh
  4. nemačiau reklamos
  5. nemaciau reklamos tai nieko negaliu pakomentuoti....

14. Ar suprantate reklamos pranešimą „darni šeima“?

15. Ar girdėjote reklaminį pranešimą “darni šeima” per radija?

16. Jei girdėjote reklaminį pranešimą per radija ar jis sukėlė jums susidomėjimą?

17. Ar matete internete pranešimą “darni šeima“?

18. Ar maxima internetiniame tinklalapyje matete „darnį šeima“ vaizdo klipa?

19. Ar pastebite maxima reklama internete?

20. Kur daugiausia matete ar girdėjote reklamini pranešimą „ darni šeima“?

21. Jeigu aukščiau pateiktame klausime pasirinkote "kita", nurodikyte tuščiame laukelyje atsakyma

  1. Taking the oervview, this post is first class
  2. nemaciau
  3. l,
  4. nemačiau reklamos

22. Kuria reklamos priemone skleidžiamas pranešimas „darni šeima“ labiausiai patraukė Jūsų dėmesį?

23. Jeigu aukščiau pateiktame klausime pasirinkote "kita", nurodikyte tuščiame laukelyje atsakyma

  1. Taking the oervview, this post is first class
  2. jkl
  3. nemačiau reklamos

24. Jūsų amžius?

25. Jūsų lytis?

26. Jūsų socialine padėtis?

27. Parašykite Maxima šukį:

  1. Visi keliai veda i Maxima
  2. Taking the oervview, this post is first class
  3. apie viska pagalvota
  4. Tik Valstybė, valstybėje gali turėti savo nuosavą departamentą, O Skirmantas ir dar Nevidonskis, išviso viršūnė
  5. maxima visada kartu
  6. APIE VISKA PAGALVOTA
  7. apie maza kaina pagalvota
  8. Apie viska pagalvota
  9. Maxima - niekur nerasi pigiau !
  10. pirkit ka nors siandien o kita diena vel bus brangus
…Daugiau…

28. Kokio prekybos centro lojalumo kortele naudojates?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą