Kūrybiškumo svarbos ir įtakos socialinių medijų reklamose tyrimas

Gerbiamas respondente,

Esu Mykolo Romerio Universiteto, žmogaus ir visuomenės fakulteto, komunikacijos ir skaitmeninės rinkodaros III kurso studentas ir šiuo metu atlieku tyrimą apie kūrybiškumo įtaką reklaminėse kampanijose. Remiantis šiuo tyrimu bus siekiama nustatyti kokią svarbą kūrybiškumas turi vartotojo susidomėjimui, įsitraukimui ir reklamos įsimintinumui. Apklausa yra anoniminė, konfidencialumas garantuojamas – gauti duomenys bus apdorojami ir pateikiami tik apibendrinti moksliniais tikslais, rengiant baigiamąjį darbą. Tai turėtų trukti apie 5-10 min. Iš anksto dėkoju už atsakymus.


Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Lytis

2. Amžius

3. Jūsų išsilavinimas

4. Mėnesinės pajamos

5. Užsiemimas

6. Kaip dažnai naudojatės socialiniais tinklais?

7. Kokias reklamas pastebite socialiniuose tinkluose?

8. Į kokius reklamos elementus atkreipėte dėmesį?

9. Kiek svarbus reklamos kūrybiškumas, kad pritrauktų jūsų dėmesį?

10. Kiek dažnai paspaudžiate ant reklaminių skelbimų, kad gautumėte daugiau informacijos apie produktus ar paslaugas?

11. Kiek dažnai paspaudžiate ant reklaminių skelbimų, kad įsigytumėte produktą ar paslaugą?

12. Įvertinkite teiginius

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Kūrybiška reklama padidina norą sužinoti daugiau apie produktą/paslaugą
Kūrybiška reklama padidina produkto/paslaugos pirkimo norą
Reklamos turinys turi įtakos jūsų sprendimui, net jei neplanavote pirkti produktų ar paslaugų iš to konkretaus reklamuotojo
Kūrybiška reklama įsimena geriau nei reklama be kūrybinių elementų

13. Kokius kūrybiškumo elementus pastebite šioje reklamoje?

13. Kokius kūrybiškumo elementus pastebite šioje reklamoje?

14. Kokį jausmą sukelia ši reklama?

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Sukelia norą įsigyti produktą
Sukelia norą pasidomėti produktu
Sukelia norą pasidomėti įmone
Sukelia geras emocijas
Kelia šypsena
Sukelia blogas emocijas

15. Kokius kūrybiškumo elementus pastebite šioje reklamoje?

15. Kokius kūrybiškumo elementus pastebite šioje reklamoje?

16. Kokį jausmą sukelia ši reklama?

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Sukelia norą įsigyti produktą
Sukelia norą pasidomėti produktu
Sukelia norą pasidomėti įmone
Kelia šypsena
Sukelia geras emocijas
Sukelia blogas emocijas

17. Kokius kūrybiškumo elementus pastebite šioje reklamoje?

17. Kokius kūrybiškumo elementus pastebite šioje reklamoje?

18. Kokį jausmą sukelia ši reklama?

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Sukelia norą įsigyti produktą
Sukelia norą pasidomėti produktu
Sukelia norą pasidomėti įmone
Kelia šypsena
Sukelia geras emocijas
Sukelia blogas emocijas