Kūrybiškos marketingo komunikacijos poveikis vartotojams. CityBee atvejis

Sveiki,

Esu Vytauto Didžiojo universiteto, Politikos mokslų ir diplomatijos fakulteto, Viešosios komunikacijos IV kurso studentė. Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas yra išsiaiškinti kokį poveikį kūrybiška marketingo komunikacija daro prekių ženklo CityBee vartotojams. Prašau Jūsų skirti šiek tiek laiko atsakant į anketoje pateiktus klausimus. Apklausa anoniminė, gauti rezultatai bus naudojami baigiamajame bakalauro darbe.

Dėkoju už Jūsų laiką!


Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar naudojatės automobilių nuomos paslaugomis?

2. Kokios priežastys lemia jūsų pasirinkimą nuomotis transporto priemonę (pasirinkti visus tinkamus atsakymo variantus)?

3. Ar žinote prekių ženklą ,,CityBee’’?

4. Iš kur sužinojote apie ,,CityBee’’ (pasirinkti vieną tinkamą atsakymo variantą)?

5. Ar jums teko naudotis ,,CityBee’’ teikiamomis paslaugomis?

6. Ar pastebite ,,CityBee’’ komunikaciją viešojoje erdvėje/lauko reklamose?

7. Kaip dažnai pastebite ,,CityBee’’ komunikaciją viešojoje erdvėje?

8. Kaip manote, ar ,,CityBee’’ marketingo komunikacija yra kūrybiška (pasirinkite vieną atsakymo variantą)?

9. Kaip manote, ar kūrybiškai pateiktos reklamos turi didesnį poveikį vartotojams (klientams), nei tradicinės reklamos?

10. Ar ,,CityBee’’ marketingo komunikacija yra įtraukianti (pasirinkite vieną atsakymo variantą)?

11. Kaip reaguojate į ,,CityBee’’ kūrybišką marketingo komunikaciją? Įvertinkite skalėje nuo 1 iki 5, 1 – visiškai nesutinku, 5 – visiškai sutinku (tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

1 - Visiškai nesutinku2 - Nesutinku3 - Nei sutinku, nei nesutinku4 - Sutinku5 - Visiškai sutinku
Perskaitau pamatytą informaciją
Sukelia mano susidomėjimą
Nufotografuoju ir pasidalinu su draugais soc. tinkluose
Sukelia norą pasinaudoti įmonės paslaugomis
Kuria stiprias emocijas
Sukelia pasipiktinimą

12. Ar jums teko matyti šią ,,CityBee‘‘ komunikaciją gatvėje/socialiniuose tinkluose?

 12. Ar jums teko matyti šią ,,CityBee‘‘ komunikaciją gatvėje/socialiniuose tinkluose?

13. Įvertinkite, kokį poveikį ankstesniame klausime pateikta kūrybinė marketingo komunikacija Jūsų nuomone daro ,,CityBee’’ vartotojams, skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 – visiškai nesutinku, 5 – visiškai sutinku (tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

1 - Visiškai nesutinku2 - Nesutinku3 - Nei sutinku, nei nesutinku4 - Sutinku5 - Visiškai sutinku
Skatina pasinaudoti įmonės paslaugomis
Didina žinomumą
Atkreipia vartotojų dėmesį
Pakelia nuotaiką ar sukelia kitas emocijas
Sukelia diskusijas
Stiprina ryšį su klientais
Formuoja gerą įvaizdį

14. Įvertinkite, kokia informacija/detalės šiame klausime pateiktoje kūrybinėje marketingo komunikacijoje labiausiai patraukia jūsų dėmesį, skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 – visiškai nesutinku, 5 – visiškai sutinku (tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).

14. Įvertinkite, kokia informacija/detalės šiame klausime pateiktoje kūrybinėje marketingo komunikacijoje labiausiai patraukia jūsų dėmesį, skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 – visiškai nesutinku, 5 – visiškai sutinku (tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje).
1 - Visiškai nesutinku2 - Nesutinku3 - Nei sutinku, nei nesutinku4 - Sutinku5 - Visiškai sutinku
Automobilio istorijos aprašymas
Informatyvumas
Kilnus tikslas edukuoti visuomenę
Sudaužytas automobilis
Aplinka

15. Jūsų amžiaus grupė?

16. Jūsų lytis?

17. Koks yra jūsų išsilavinimas?