Kūrybinių įmonių socialinės atsakomybės veiklų poveikis jų reputacijai (Įmonių atstovams)

Sveiki,

Esu Justina Blaževičiūtė, Vytauto Didžiojo universiteto, Kūrybinių industrijų ketvirto kurso studentė. Rašau baigiamąjį bakalauro darbą tema „Socialinės atsakomybės poveikio kūrybinių įmonių reputacijai analizė“. Šios apklausos tikslas - išsiaiškinti socialiai atsakingomis veiklomis užsiimančių kūrybinių įmonių požiūrį į socialinę atsakomybę bei jos poveikį jų reputacijai.

Ši anketa yra anonimiška ir konfidenciali. Apibendrinti tyrimo rezultatai bus naudojami tik rengiant baigiamajį darbą.

Dėkoju už bendradarbiavimą!

Kiek laiko dirba jūsų įmonė?

Ar jūsų įmonė užsiima socialinės atsakomybės veiklomis?

Kiek laiko jūsų įmonė užsiima socialiai atsakingoms veiklomis?

Kokio tipo socialiai atsakingomis veiklomis užsiima jūsų įmonė? (Galimi keli variantai)

Ar manote, kad jūsų įmonės socialiai atsakinga veikla turi įtakos jūsų įmonės reputacijai?

Jei atsakėte taip, kokios įtakos turi?

Ar jūsų įmonė yra aktyvi socialiniuose tiksluose?

Ar jūsų įmonė viešina savo socialiai atsakingą veiklą bei iniciatyvas socialiniuose tinkluose?

Kitas variantas

  1. Kartais

Ar įrašai, susiję su socialiai atsakingomis veiklomis susilaukia daugiau dėmesio, reakcijų iš sekėjų socialiniuose tinkluose nei įprasti įrašai?

Ar jūsų įmonė planuoja vykdyti socialiai atsakingas veiklas ateityje?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą