Kurkime geresnę apsipirkimo patirtį el. parduotuvėje KARTU!

Gerbiamas respondente,

Esu Vilniaus verslo kolegijos III kurso studentė Aistė Vasiljevaitė. Šiuo metu atlieku tyrimą apie vartotojų patirtį apsiperkant el. parduotuvėse.

Šios apklausos tikslas – išsiaiškinti, su kokiais sunkumais susiduriate pirkdami internetu, kas skatina Jus sugrįžti į tą pačią el. parduotuvę bei kokie pasiūlymai labiausiai motyvuoja apsipirkti. Surinkti duomenys prisidės prie rekomendacijų, kaip el. parduotuvės galėtų pagerinti apsipirkimo procesą, kad jis būtų patogesnis ir efektyvesnis. Apibendrintos anoniminės apklausos tyrimo išvados bus naudojamos bakalauro baigiamajame darbe, siekiant aprašyti el. parduotuvės tobulinimo planą.

Apklausa yra anoniminė, o jos užpildymas užtruks iki 5 minučių

Jūsų asmeninė nuomonė yra labai svarbi. Dėkoju Jums už skirtą laiką bei pagalbą!

Jeigu Jums kils klausimų, galite kreiptis el. paštu: [email protected]

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Ar dažnai apsipirkinėjate el. parduotuvėse? ✪

2. Kokį įrenginį dažniausiai naudojate apsipirkimui internetu? ✪

3. Nurodykite 5 Jums svarbiausius punktus naudojantis el. parduotuve? ✪

Pasirinkite 5 atsakymo variantus!

4. Su kokiais 3 sunkumais dažniausiai susiduriate apsipirkdami internetu? ✪

Pasirinkite 3 atsakymo variantus!

5. Išskirkite 3 svarbiausius punktus, kas Jus skatintų grįžti apsipirkti toje pačioje el. parduotuvėje? ✪

Pasirinkite 3 atsakymo variantus!

6. Kokie 3 pasiūlymai dažniausiai paskatina Jus pirkti internetu? ✪

Pasirinkite 3 atsakymo variantus!

7. Kaip dažnai renkatės el. parduotuvę pagal pateikiamą kainą? ✪

8. Ar lyginate kainas skirtingose svetainėse prieš įsigydami prekę? ✪

9. Ar dažnai skaitote kitų vartotojų atsiliepimus prieš pirkdami internetu? ✪

10. Ar reklamos socialiniuose tinkluose ar internetiniuose puslapiuose paskatina Jus pirkti? ✪

11. Kokios 2 reklamos formos labiausiai paskatina Jus įsigyti prekę internetu? ✪

Pasirinkite 2 atsakymo variantus!

12. Jeigu kyla klausimų apie prekę ar paslaugą, kaip dažniausiai susisiekiate su el. parduotuvės darbuotojais? ✪

13. Per kiek laiko tikitės gauti atsakymą į savo užklausą? ✪

14. Kaip svarbu Jums gauti automatinį el. laišką, kuriame būtų nurodyta, per kiek laiko galite tikėtis atsakymo į savo užklausą? ✪

15. Ar, Jūsų nuomone, *virtualus asistentas naudingas el. parduotuvėje? ✪

(*Virtualus asistentas – pokalbių langelis, iš angl. chatbot.)

16. Jūsų lytis? ✪

17. Jūsų amžius? ✪

18. Jūsų gyvenamoji vieta? ✪

19. Jūsų išsilavinimas? ✪

20. Kuriai pajamų kategorijai save priskirtumėte? ✪