eglesi
Vieša
Pranešti

Kultūriniai vartotojų elgsenos ypatumai: prekybos centrų vartojimas Lietuvoje

Apklausą atlieka Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto ketvirto kurso studentė. Tyrime siekiama išsiaiškinti Vilniaus gyventojų nuomonę apie didžiuosius miesto prekybos ir pramogų centrus (pvz. Akropolis, Ozas, Panorama ir kt.)Rezultatai bus panaudoti bakalauro baigiamajame darbe tema "Kultūriniai vartotojų elgsenos ypatumai: prekybos centrų vartojimas Lietuvoje". Iš anksto ačiū už jūsų atsakymus.
1. Kaip dažnai apsipirkinėjate?
3. Kiek laiko dažniausiai praleidžiate prekybos centre?
4. Kaip dažniausiai vykstate į prekybos centrą?
5. Į prekybos centrą dažniausiai vykstate
6. Kada dažniausiai vykstate į prekybos centrą?
7. Kodėl šiuo metu?
8. Jūsų pirkiniai dažniausiai
9. Kurie iš šių kriterijų jums svarbūs renkantis prekybos centrą?
10. Skaičiais nuo 1 - 5 įvertinkite priežasčių svarbumą, dėl kurių renkatės tam tikrą prekybos centrą (1 - svarbiausias)
11. Ar lankotės prekybos centrų organizuojamuose renginiuose?
12. Kokiomis iš prekybos centruose teikiamų paslaugų naudojatės?
13. Paslaugų pasiūla prekybos centre
14. Kokiomis pramogomis naudojatės prekybos centre
15. Pramogų pasiūla prekybos centre
16. Kavinės/ restoranai prekybos centre
17. Ko turėtų netekti prekybos centras, kad nustotumėte jame lankytis?
18. Aptarnaujantis personalas prekybos centre:
19. Ar jums svarbus prekybos centro interjeras ir dizainas?
20. Ar naudojatės prekybos centruose esančiomis poilsio erdvėmis?
21. Ar prekybos centruose rengiamos akcijos skatina jūsų lankymąsi juose?
23. Jūsų lytis
24. Jūsų amžius
26. Jūs esate
27. Jūsų išsilavinimas
28. Jūsų vidutinės pajamos per mėnesį

Anketos meniu

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų22974
Atsakymų03
Kita anketa »