Kultūriniai vartotojų elgsenos ypatumai: prekybos centrų vartojimas Lietuvoje
Apklausą atlieka Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto ketvirto kurso studentė. Tyrime siekiama išsiaiškinti Vilniaus gyventojų nuomonę apie didžiuosius miesto prekybos ir pramogų centrus (pvz. Akropolis, Ozas, Panorama ir kt.)Rezultatai bus panaudoti bakalauro baigiamajame darbe tema "Kultūriniai vartotojų elgsenos ypatumai: prekybos centrų vartojimas Lietuvoje". Iš anksto ačiū už jūsų atsakymus.
1. Kaip dažnai apsipirkinėjate?
2. Išvardinkite tris dažniausiai lankomus prekybos ir pramogų centrus
- Akropolis
- rimi, europa
- Akropolis
3. Kiek laiko dažniausiai praleidžiate prekybos centre?
4. Kaip dažniausiai vykstate į prekybos centrą?
Kodėl?
- patogu
- nes taip pigiau
5. Į prekybos centrą dažniausiai vykstate
6. Kada dažniausiai vykstate į prekybos centrą?
7. Kodėl šiuo metu?
8. Jūsų pirkiniai dažniausiai
9. Kurie iš šių kriterijų jums svarbūs renkantis prekybos centrą?
10. Skaičiais nuo 1 - 5 įvertinkite priežasčių svarbumą, dėl kurių renkatės tam tikrą prekybos centrą (1 - svarbiausias)
11. Ar lankotės prekybos centrų organizuojamuose renginiuose?
12. Kokiomis iš prekybos centruose teikiamų paslaugų naudojatės?
Kita
13. Paslaugų pasiūla prekybos centre
14. Kokiomis pramogomis naudojatės prekybos centre
Kita
15. Pramogų pasiūla prekybos centre
16. Kavinės/ restoranai prekybos centre
17. Ko turėtų netekti prekybos centras, kad nustotumėte jame lankytis?
Kita
18. Aptarnaujantis personalas prekybos centre:
19. Ar jums svarbus prekybos centro interjeras ir dizainas?
20. Ar naudojatės prekybos centruose esančiomis poilsio erdvėmis?
Kita
21. Ar prekybos centruose rengiamos akcijos skatina jūsų lankymąsi juose?
22. Ko jūsų nuomone trūksta prekybos centruose?
23. Jūsų lytis
24. Jūsų amžius
25. Kuriame mieste gyvenate?
- Šiauliai
- Lentvaris
- Klaipėda