KTU pateikiamų reklaminių priemonių efektyvumas renkantis studijas

Mielas respondente, Kauno technologijos universiteto Socialinių mokslų fakulteto trečio kurso studentai atlieka tyrimą kuriam labai svarbi tavo nuomonė. Tyrimu siekiama išsiaiškinti KTU pateikiamų reklaminių priemonių efektyvumą renkantis studijas. Atsakymai bus naudojami tik apibendrinti. Konfidencialumas garantuojamas.
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar ketinate studijuoti universitete? (Jei pasirinkote Ne, pereikite prie 8 klausimo)

2. Kas lemia Jūsų pasirinkimą renkantis universitetą? (galimi keli atsakymo variantai)

Jeigu pasirinkote "Kita" įrašykite savo variantą

3. Kur ieškote informacijos apie galimas studijas? (galimi keli atsakymo variantai)

Jeigu pasirinkote "Kita" įrašykite savo variantą

4. Kuri reklamos priemonė labiausiai patraukė Jūsų dėmesį? (galimi keli atsakymo variantai)

5. Kokios naujos reklamos priemonės būtų jums patraukliausios?

Jeigu pasirinkote "Kita" įrašykite savo variantą

6. Ar trūksta informacijos KTU pateikiamose spausdintinėse reklamos priemonėse? (Jei ne – pereiti prie 8 klausimo)

7. Ko jūsų nuomone trūksta pateikiamose KTU spausdintinėse reklaminėse priemonėse? (galimi keli atsakymo variantai)

Jeigu pasirinkote "Kita" įrašykite savo variantą

8. Jūsų lytis

9. Jūsų amžius