Krizių komunikacijos ypatumai Lietuvos medicinos įstaigose

Mielas respondente, ši apklausa anonimiška ir konfidenciali. Jos dėka siekiama išsiaiškinti, Lietuvos medicinos įstaigų krizių komunikacijos ypatumus ir jų poveikį visuomenei. Tyrimo metu gauti duomenys bus magistro baigiamajam darbui.  

Ačiū, kad dalyvaujate tyrime!

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Jūsų išsilavinimas?

Jūsų gimtasis miestas?

Jūsų užsiėmimas?

Kita (įveskite)

  1. Tinklinės rinkodaros verslas
  2. Dirbantis studentas
  3. Užsiimu individualia veikla
  4. Dirbantis studentas
  5. Freelancerė, samdoma darbuotoja, studentė
  6. individuali veikla

Ar išorinė komunikacija krizės metu jums atrodo svarbi?

Kaip manote, koks naudingiausias komunikacijos kanalas, ištikus krizinei situacijai?

Kuriuo komunikacijos kanalu labiausiai pasitikite?

Kita (įrašykite)

  1. Visų kanalų medžiagos analitika bei kritinio mąstymo taikymas
  2. Priklauso nuo temos
  3. Visų minėtų kanalų tarpusavio komunikacija

Ar nepalankios ir skandalingos situacijos, kilusios Lietuvos medicinos įstaigose pritraukia jūsų dėmesį?

Kaip Jūs vertinate Lietuvos medicinos įstaigų vadovų/atstovų komunikacijos gebėjimus krizių metu?

Ar pastebėjote, kad Lietuvos medicinos įstaigose vykdoma komunikacija krizių metu skiriasi nuo kitų organizacijų/įstaigų ar sektorių?

Pasirinkite Jums tinkamiausią atsakymo variantą:

Pasirinkite Jums tinkamiausią atsakymo variantą:

Ar turite kokius nors pasiūlymus ar pastabas dėl krizių komunikacijos valdymo Lietuvos medicinos įstaigose? Jei taip, įrašykite.

  1. Krizės ir komunikacija prisideda prie veiklos skaidrinimo
  2. -
  3. Manau reikėtu atrasti tinkama komunikacijos specialista arba pravesti mokymus med. personalui.
  4. ,,,
  5. Ne
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą