Kosmetikos produktų žinomumo didinimas, pasitelkiant skaitmenines priemones

Gerbiami respondentai, esu Aistė Liužinaitė – Vilniaus kolegijos tarptautinio verslo IV kurso studentė. Atlieku kosmetikos produktų sklaidos skaitmeninėje erdvėje tyrimą, kurio tikslas –  išsiaiškinti kosmetikos prekių skaitmeninių rinkodaros priemonių paketo praplėtimo galimybes. Apklausos metu gauti duomenys bus naudojami baigiamojo darbo rezultatų apibendrinimui ir analizei, todėl užtikrinu Jūsų pateiktos informacijos konfidencialumą. 

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Jūsų amžius? ✪

2. Jūsų lytis? ✪

3. Jūsų išsilavinimas? ✪

4. Kokios yra jūsų pajamos? ✪

5. Nurodykite, kokias grožio prekes perkate ar domitės? (Galimi keli atsakymų variantai)  ✪

6. Kurių prekės ženklų produkciją perkate dažniausiai? (Galimi keli atsakymų variantai) ✪

7. Jei naudojatės prekyba internetu, tikėtina, kad domina ir socialiniai tinklai. Prašom nurodyti, kuriais naudojatės daugiausiai? (Galimi keli atsakymų variantai) ✪

8. Kokia informacija apie kosmetikos prekes socialiniuose tinkluose jus dažniausiai sudomina? (Galimi keli atsakymų variantai)   ✪

9. Kodėl tampate kosmetikos produktų linijos sekėju socialiniuose tinkluose? (Galimi keli atsakymų variantai)   ✪

Kokio formato turinys, kosmetikos produktų reklamoje jums aktualiausias? (Galimi keli atsakymų variantai) ✪