Kosmetikos marketingo tyrimas

Tikslas: I6analizuoti Avon, Oriflame ir Zepter kompaniju naujo produkto , skirto brandaus amžiaus moterims kurima, įvedima i rinka ir gyvavima.

Kaip dažnai perkate Avon, Oriflame ir Zepter firmų kosmetiką ?

Kas įtakoja Jūsų pasirinkimą, perkant Oriflame, Avon ir Zepter kosmetiką?

Didžiausią įtaka perkant Oriflame, Avon ir Zepter kosmetiką sudaro:

Ar produkto, skirto brandaus amžiaus moterims kainos ir kokybės santykis Jus tenkina?

Ar perkate tik AVON, Oriflame ir Zepter firmų kosmetiką?

Ar AVON, Oriflame ir Zepter firmos naudoja užtektinai priemonių įvaizdžiui kurti bei veiklai plėsti?

Kodėl perkate produktą, skirtą brandaus amžiaus moterims?

Jūsų amžius ?

Jūsų lytis ?

Gyvenamoji vieta?

Jūsų pajamos per mėnesį?

Jūsų išsimokslinimas?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą