Kosmetikos gamintojų įvaizdžio formavimo priemonių vertinimas

Esu Socialinių mokslų kolegijos III kurso studentė ir šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas - išsiaiškinti, kokios įvaizdžio formavimo priemonės daro didžiausią įtaką organizacijos įvaizdžiui.

Į anketos klausimus kviečiu atsakyti tik tuos, kas yra naudoję kompanijų L'Oreal ir AVON kosmetikos gaminius.

Anketos rezultatai yra viešai nepublikuojami.

Iš anksto dėkoju už atsakymus!

Kosmetikos gamintojų įvaizdžio formavimo priemonių vertinimas
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kurios kompanijos gaminius esate naudoję daugiau kartų? ✪

Jei nesate naudoję šių kompanijų gaminių, į anketos klausimus neatsakinėkite.

Kaip vertinate bendrovę L'Oreal pagal pateiktus kriterijus? ✪

Labai gerai
Gerai
Patenkinamai
Nepatenkinamai
Blogai
Produktų kokybė
Asortimentas
L'Oreal produkcijos pardavimo vietose dirbančio personalo profesionalumas
Produktų pasiekiamumas, pardavimo vietos
Pakuočių dizainas, spalvos, prekės ženklas, logotipas
Reklama televizijoje, internete, žurnaluose, kitose vietose
Pateikiamos akcijos, žaidimai, loterijos
Pardavimo vietoje esančio darbuotojo pastangos, siekiant parduoti produktą
L'Oreal siunčiami naujienlaiškiai, specialūs pasiūlymai
Straipsniai spaudoje, labdaringa veikla
Produktų kainos

Kaip vertinate bendrovę AVON pagal pateiktus kriterijus? ✪

Labai gerai
Gerai
Patenkinamai
Nepatenkinamai
Blogai
Produktų kokybė
Asortimentas
Platinimo būdas
AVON konsultančių profesionalumas, draugiškumas
Pakuočių dizainas, spalvos, prekės ženklas, logotipas
Reklama televizijoje, internete, žurnaluose, kitose vietose
Pateikiamos akcijos, žaidimai, loterijos
AVON konsultančių pastangos siekiant parduoti produktą
AVON siunčiami naujienlaiškiai, specialūs pasiūlymai
Straipsniai spaudoje, labdaringa veikla
Produktų kainos

Išsakykite savo nuomonę pagal pateiktus teiginius ✪

Visiškai sutinku
Daugiau sutinku nei nesutinku
Daugiau nesutinku nei sutinku
Visiškai nesutinku
Neturiu nuomonės
Prasta produktų kokybė gadina bendrą organizacijos įvaizdį
Kompanijos, siūlančios tik vieną prekių liniją (pvz. tik kosmetikos gaminius) atrodo patikimesnės
Prekes iš katalogo užsisakyti patogiau, nei nueiti ir nusipirkti pačiam
Produkto pakuotė atspindi produkto kokybę
Geras organizacijos įvaizdis neįmanomas be reklamos
Kompanijas, organizuojančias daug akcijų ir žaidimų vertinu palankiau
Mieliau renkuosi gaminius, kuriuos reklamuoja žinomi žmonės
Man palieka gerą įspūdį teigiami straipsniai spaudoje, internete apie produktus ar juos pristatančias kompanijas
Organizacijas, užsiimančias labdaringa veikla ar remiančias įvairius projektus vertinu palankiau
Aukštesnė kaina reiškia geresnę kokybę

Penkiabalėje sistemoje įvertinkite, kiek Jūsų nuomone žemiau išvardinti veiksniai turi įtakos organizacijos įvaizdžiui (5 - daugiausiai, 1 - mažiausiai) ✪

5
4
3
2
1
Produktų kokybė
Asortimentas
Produktų pasiekiamumas, platinimo būdas
Darbuotojų profesionalumas, draugiškumas
Pakuočių dizainas, spalvos, organizacijos internetinis puslapis
Įmonės logotipas, prekės ženklas, šūkis
Reklama televizijoje, internete, spaudoje, kitose vietose
Organizuojamos akcijos, žaidimai, loterijos
Straipsniai apie organizaciją ar jos produktus spaudoje, internete
Organizacijos dalyvavimas labdaringose veiklose, įvairių projektų rėmimas
Darbuotojų pastangos parduoti prekę
Dėmesys kiekvienam klientui: naujienlaiškiai, specialūs pasiūlymai
Produktų kaina

Įvertinkite šių organizacijų įvaizdį:  ✪

Labai geras
Geras
Vidutiniškas
Prastas
Labai prastas
L'Oreal
AVON

Jūsų amžius? ✪

Jūsų apytikslės grynosios pajamos per mėnesį? ✪

Jūsų gyvenamoji vietovė? ✪