Kopija - Veiksniai didinantys vartotojų įsitraukimą vaizdo reklamose

Mielas Respondente,

Šio tyrimo tikslas - remiantis tyrimo duomenimis, nustatyti veiksnius, kurie didintų vartotojų įsitraukimą vaizdo  reklamose. Darbe įsitraukimas   – tai  vartotojo sąveika tarp vartotojo patirties ir įmonės ar jos prekių ženklo bei reakcija į įmonės produktus ir paslaugas. Tyrimo anketa yra anoniminė, jums nereikia nurodyti savo asmeninių duomenų. Iš anksto dėkoju už sugaištą laiką.


Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar žinote kas yra vaizdo reklama?

2. Skalėje nuo “visiškai nesutinku” iki “visiškai sutinku” įvertinkite teiginius susijusius su vartotojo emocinio ryšio svarba didinant vartotojų įtraukimą į vaizdo reklamas

visiškai nesutinkunesutinkunežinausutinkuvisiškai sutinku
Reklaminis turinys, kuris sukelia vartotojui emocijas, labiau įtraukia nei turinys, kuris nesukelia jokių emocijų
Trumpos istorijos vaizdo reklamose sukelia teigiamas arba neigimas emocijas ir įtraukia į reklamą
Humoras vaizdo reklamose sukelia teigiamas emocijas ir įtraukia į reklamą

3. Skalėje nuo “visiškai nesutinku” iki “visiškai sutinku” įvertinkite teiginius susijusius su vaizdo reklamos estetikos ir vaizdo svarba didinant vartotojų įtraukimą į vaizdo reklamas

visiškai nesutinkunesutinkunežinausutinkuvisiškai sutinku
Gražūs vaizdai įtraukia į vaizdo reklamą
Estetiškai patraukli vaizdo kokybė įtraukia į vaizdo reklamą
Kūrybiškas kadrų komponavimas įtraukia į vaizdo reklamą
Vaizdo reklamos fonas pritraukia dėmesį ir įtraukia į vaizdo reklamą

4. Skalėje nuo “visiškai nesutinku” iki “visiškai sutinku” įvertinkite teiginius susijusius su vaizdo reklamoje pateiktos informacijos svarba didinant vartotojų įtraukimą į vaizdo reklamas

visiškai nesutinkunesutinkunežinausutinkuvisiškai sutinku
Aiškus reklaminis turinys įtraukia į vaizdo reklamą
Trumpas reklaminis turinys įtraukia į vaizdo reklamą
Svarbios ir naudingos vartotojui informacijos pateikimas reklamoje įtraukia į vaizdo reklamą
Nuotraukų pateikimas įtraukia į vaizdo reklamą
Iliustracijų pateikimas įtraukia į vaizdo reklamą

5. Skalėje nuo “visiškai nesutinku” iki “visiškai sutinku” įvertinkite teiginius susijusius su vaizdo reklamos interaktyvumo svarba didinant vartotojų įtraukimą į vaizdo reklamas

visiškai nesutinkunesutinkunežinausutinkuvisiškai sutinku
Raginimas paspausti mygtuką įtraukia į vaizdo reklamą
Raginimas dalyvauti apklausose įtraukia į vaizdo reklamą

6. Skalėje nuo “visiškai nesutinku” iki “visiškai sutinku” įvertinkite teiginius susijusius su reklamos garso ir muzikos poveikio svarba didinant vartotojų įtraukimą į vaizdo reklamas

visiškai nesutinkunesutinkunežinausutinkuvisiškai sutinku
Garso takelis pritraukia dėmesį ir padidina įsitraukimą į vaizdo reklamą
Muzika padidina reklamos įspūdį ir įtraukia į vaizdo reklamą
Teisingai pasirinktas įgarsinimas sustiprina reklamos žinutę ir įtraukia į vaizdo reklamą

7. Skalėje nuo “visiškai nesutinku” iki “visiškai sutinku” įvertinkite teiginius susijusius su personalizavimo (suasmeninimo) svarba didinant vartotojų įtraukimą į vaizdo reklamas

visiškai nesutinkunesutinkunežinausutinkuvisiškai sutinku
Reklamos turinys, pritaikytas individualiai vartotojui yra veiksmingesnis ir įtraukia į vaizdo reklamą
Reklamos turinys, pritaikytas tiksliniai auditorijai yra veiksmingesnis ir įtraukia į vaizdo reklamą

8. Skalėje nuo “visiškai nesutinku” iki “visiškai sutinku” įvertinkite teiginius susijusius su reklamos nestandartinio formato (netradiciniai vaizdai) svarba didinant vartotojų įtraukimą į vaizdo reklamas

visiškai nesutinkunesutinkunežinausutinkuvisiškai sutinku
Netradiciniai vaizdai naudojami reklamose pritraukia vartotojų dėmesį
Originalumas sukelia teigiamas emocijas ir įtraukia į reklamą

9. Skalėje nuo “visiškai nesutinku” iki “visiškai sutinku” įvertinkite teiginius susijusius su socialinio įtraukimo svarba didinant vartotojų įtraukimą į vaizdo reklamas

visiškai nesutinkunesutinkunežinausutinkuvisiškai sutinku
Reklaminis turinys, kuris skatina vartotojus dalyvauti socialiniuose tinkluose įtraukia į vaizdo reklamą
Reklaminis turinys, kuris kviečia dalintis turiniu su draugais ar bendruomenėmis įtraukia į vaizdo reklamą

10. Kaip tikėtina, kad pamatę vaizdo reklamą pasidomėsite reklamuojamu prekės ženklu? ( 1 reiškia - mažai tikėtina, 5 - labai tikėtina)

11. Kaip tikėtina, kad apie reklamuojamą vaizdo reklamoje prekės ženklą papasakosite draugui? (1 reiškia - mažai tikėtina, 5 - labai tikėtina.)

12. Kaip tikėtina, kad jeigu Jums reiktų vaizdo reklamoje matyto produkto/ paslaugos teiktumėt pirmenybę reklamuojamam prekės ženklui ? (1 reiškia - mažai tikėtina, 5 - labai tikėtina)

13. Kurias iš pateiktų naujų technologijų jūs atpažįstate:

14. Kaip jūs galvojate, ar ateities technologijos didins vartotojų įsitraukimą į vaizdo reklamas? (Jei atsakėte taip arba nežinau, pereikite prie 15 klausimo, jei „ne“, pereikite prie 16 klausimo)

15. Kodėl manote, kad ateities technologijos didins vartotojų įsitraukimą į vaizdo reklamas?

16. Įvardinkite kelis jums svarbiausius veiksnius, kurie jus įtrauktų į vaizdo reklamą.

17. Kuri vaizdo reklamos sudedamoji dalis jums labiausiai įtraukia į vaizdo reklamą?

18. Jūsų lytis

19. Jūsų amžius

20. Jūsų gyvenamoji vieta (miestas, miestelis, kaimas)

21. Jūsų vid. pajamos