Kopija - Tvaraus turizmo poveikis vietos ekonomikai

Kokie veiksniai, jūsų nuomone, labiausiai skatina tvarų turizmą?

  1. Ištransliuota nauda, pasiekiamumo didinimas
  2. Sąmoningumas, supratimas,kad ne tu esi žemės šeimininkas, meilė darbui
  3. Patogumas, prieinamumas.
  4. Švara
  5. Kalbėjimas apie tai, švietimas
  6. Kainos, gidai, transportas
  7. Mano nuomone, įvairios specialios programos, kurios suteikia pranašumą ar didesnę naudą nei renkantis įprastas, tai yra visokiausios nuolaidos kelionėms, paslaugoms ir panašiai.
  8. Aplinkosauga
  9. Aktyvaus turizmo skatinimas, atliekų mažinimas
  10. Pigesnės kainos lyginant su netvariu turizmu.
  11. Pasirinkimo laisvė ir sąmoningumas
  12. Vartotojų sąmoningumas – kuo daugiau žmonės žino apie tvaraus turizmo naudą, tuo dažniau renkasi atsakingas paslaugas
  13. Viesieji informaciniai saltiniai, apie gamtos saugojima ir t.t.
  14. Atsisakymas automobilio
  15. Kelionių industrijos prisitaikymas Viešbučiai, aviakompanijos ir turizmo operatoriai vis dažniau renkasi ekologiškas praktikas, pvz., plastiko mažinimą, atsinaujinančią energiją. Didėja ekoturizmo pasiūla – gamtos parkai, žygiai pėsčiomis, dviračių maršrutai ir kt.
  16. Daugiau reklamos apie zala gsmtai
  17. Noras matyti gražius, tvrakingus miestus, aplinką skatina draugiška elgesi su gamta; noras išbandyti naują kultūrą skatina vietinių produktų ir paslaugų pirkima. Jei kaina atitinka kokybe tai skatintu apsistojima ekologiškuose viešbučiuose ar šeimų apgyvendinimo vietose.
  18. klimato atšilimas
  19. Informacijos sklaida
  20. Švietimas.
  21. Tvarus transporto sprendimai
  22. Kultūros paveldų išsaugojimas, Gamtos tausojimas
  23. Nežinau
  24. 1. Aplinkosaugos sąmoningumas – keliautojai renkasi ekologiškas alternatyvas. 2. Valdžios reguliavimas – skatinamos tvarios praktikos. 3. Tvari infrastruktūra – ekologiški viešbučiai, transportas. 4. Vietos bendruomenių įtraukimas – nauda vietiniams gyventojams.
  25. Neturiu nuomones
  26. užterštumas
  27. nezinau
  28. Reklamos
  29. Be nuomones, nes nesu apie tai informuotas
  30. Samoningumas
  31. Švietimas.
  32. Reklama