Kopija - Švietimo pagalbos teikimo kokybė ikimokyklinio ugdymo įstaigose

11. Kokios problemos, Jūsų nuomone, dažniausiai kyla teikiant švietimo pagalbą? (Prašome trumpai aprašyti):

  1. Didelis darbo krūvis, biurokratiniai trikdžiai.
  2. Konkretumo
  3. Nėra
  4. Specialistų trūkumas.
  5. Nesusikalbėjimas, problemos nesupratimas arba supratimas ne taip.
  6. Trūksta pagalbos, patarimų, dirba žmonės, neišmanantys ir netobulėjantys
  7. Tai trūkumas specialistų.
  8. Kartais trūksta bendradarbiavimo su tėvais
  9. Tėvų nenoras pripažinti vaikų problemų
  10. Specialistų trūkumas.
  11. Didelių problemų nėra
  12. Nėra pakankamai specelistų
  13. Nėra ryšio tarp grupės pedagogų ir švietimo pagalbos specialistų, nežinome ką vaikai veikė, nėra testinumo grupėje, namuose.
  14. Trūksta laiko suteikiant pagalbos, trumpos pamokėlės
  15. Tėvai
  16. Trūkumas pedagogų ir atitinkamų specialistų
  17. Specialistų trūkumas.
  18. Pagalbos mokiniui specialistų ir mokytojų komandos bendradarbiavimas, bendrų ugdymo tikslų numatymas, teikiamos pagalbos efektyvumo matavimas, vaiko daromos pažangos aptarimai.
  19. -
  20. Teikiant švietimo pagalbą, mažiau dėmesio tenka vaikams neturintiems spec. poreikių.
  21. Tėvai retai deda pastangas palaikyti ir tęsti specialistų atliktą darbąą
  22. Pagalbos specialistai nepakankamai užsiima su vaikais.
  23. Pasigendu geranoriškumo, atsakomybės
  24. Specialistų trūkumas.
  25. Laiko stoka
  26. Ilgos eilės, specialistų trūkumas
  27. Mažai specialistų, daugėja vaikų, kuriems reikalinga pagalba ir dėmesys daugiau skiriamas vyresniems vaikams.
  28. Tėvų nepastebėjimas, kad vaikui reikia spec.pagalbos
  29. Mažai skiriama valandų ugdyti spec. vaikus specialistams (logopedas, socelinė pedagogė ir pan.).
  30. Nekyla.
  31. Pagalbos reikia daugeliui,o priimami tik vyresniukai
  32. Permažai laiko skiriama užsiėmimams
  33. Trūksta tėvų įsitraukimo, bendradarbiavimo. Pristinga noro kartu dirbti vardan jų vaiko.