Kopija - Švietimo pagalbos teikimo kokybė ikimokyklinio ugdymo įstaigose
11. Kokios problemos, Jūsų nuomone, dažniausiai kyla teikiant švietimo pagalbą? (Prašome trumpai aprašyti):
Didelis darbo krūvis, biurokratiniai trikdžiai.
Konkretumo
Nėra
Specialistų trūkumas.
Nesusikalbėjimas, problemos nesupratimas arba supratimas ne taip.
Trūksta pagalbos, patarimų, dirba žmonės, neišmanantys ir netobulėjantys
Tai trūkumas specialistų.
Kartais trūksta bendradarbiavimo su tėvais
Tėvų nenoras pripažinti vaikų problemų
Specialistų trūkumas.
Didelių problemų nėra
Nėra pakankamai specelistų
Nėra ryšio tarp grupės pedagogų ir švietimo pagalbos specialistų, nežinome ką vaikai veikė, nėra testinumo grupėje, namuose.
Trūksta laiko suteikiant pagalbos, trumpos pamokėlės
Tėvai
Trūkumas pedagogų ir atitinkamų specialistų
Specialistų trūkumas.
Pagalbos mokiniui specialistų ir mokytojų komandos bendradarbiavimas, bendrų ugdymo tikslų numatymas, teikiamos pagalbos efektyvumo matavimas, vaiko daromos pažangos aptarimai.
-
Teikiant švietimo pagalbą, mažiau dėmesio tenka vaikams neturintiems spec. poreikių.
Tėvai retai deda pastangas palaikyti ir tęsti specialistų atliktą darbąą
Pagalbos specialistai nepakankamai užsiima su vaikais.
Pasigendu geranoriškumo, atsakomybės
Specialistų trūkumas.
Laiko stoka
Ilgos eilės, specialistų trūkumas
Mažai specialistų, daugėja vaikų, kuriems reikalinga pagalba ir dėmesys daugiau skiriamas vyresniems vaikams.
Tėvų nepastebėjimas, kad vaikui reikia spec.pagalbos
Mažai skiriama valandų ugdyti spec. vaikus specialistams (logopedas, socelinė pedagogė ir pan.).
Nekyla.
Pagalbos reikia daugeliui,o priimami tik vyresniukai
Permažai laiko skiriama užsiėmimams
Trūksta tėvų įsitraukimo, bendradarbiavimo. Pristinga noro kartu dirbti vardan jų vaiko.