Dieninių studijų studentams tikrai reikėtu mažinti kontaktinio darbo valandas.Kalbant apie ištęstines studijas MRU vyksta chaosas. Paskaitos yra nedėstomos. Dėstytojai nesivargina atvykti į paskaitas.Medžiaga pateikiama paviršutiniškai įkeliant pateiktis į moodle sistemą ar nurodomi vadovėliai pasiskaitymui. Egzamino metu patys nustato laiko limitą. Vertino kriterijai tai pat neadekvatūs. Tad iš esmės daugelio dėstytojų fakultetui nereikia, nes mokami pinigai dėstytojams už nieką, o valandų skaičių jie pateikia visai kitokį negu vyksta realybėje.
Kadangi tai liečia dėstytojus, manau, kad nereikėtų mažinti kontaktinių valandų. Nesu užtikrinta, ar teisingai suprantu, tačiau, mano nuomone, kuo didesnis kontaktinių valandų skaičius, tuo dėstytojai gauna didesnį fiksuotą atlyginimą. Šiais laikais atlyginimas yra paskata ir motyvacija dirbti bei atlikti savo pareigas kokybiškai, manau, nereikėtų sumažinti šios dėstytojų motyvacijos, nes jai mažėjant, taip pat ir mažėja studijų kokybė. Mažesnė studijų kokybė - mažesnis pasitenkinimas studijomis (studentams).
Kadangi studijuoju ir dirbu kontaktiniu valandų mažinimas man butu i nauda. Lengviau butu suderinti darbą ir mokslus.
Kontaktinių valandų nemažinti
Manau, kad kontaktinės valandos turi likti tokios kokios yra. Mažinti nereikia. Stojame į universitetą, kad turėtume galimybę gauti informacijos ir patirties iš savo sričių profesionalų (taip vadinčiau dėstytojus), o ne studijuoti tik savarankiškai. Mano manymu savarankiško studijavimo turime jau pakankamai, trūksta tiesioginio bendravimo, ir bendradarbiavimo. Jei tik norėtume gauti informacijos tada net neverta studijuoti, juk literatūros galima susirasti ir patiems. Kontaktinės valandos yra svarbios visiems, taip pat ir magistrantams.
SGF per daug didelis kontaktinių valandų sumažinimas.
Iškart nukris studijų kokybė jei sumažins kontaltines valandas
Sveiki, kaip suprantu ištestinių studijų studentams bus pridėta papildomų valandų. Aišku, aš nieko prieš daugiau pabendrauti su dėstytoju ir išsiaiškinti rūpimus klausimus, tiesiog mes, dirbantieji, tik 1 mėn. turime atostogų :) į kurį sesijos metu vos telpame. Žinau, kad yra nemokamos atostogos, bet supraskit, kad darbdavys nenori jokių atostogų išleisti. Visu antra, perduokit dėstytojams, gal greičiau vadovybei, kad ištestinių studijų studentai tikrai turėtų gauti sukramtytas žinias ir atvažiuotų atsiskaityti, o ne knistis kažin kur ir ieškoti kažin ko nepametus :) dėstytojų parašytos knygos kai nusiperka nėra jų originalios ir nepakartojamos mintys, tačiau ką dėsto, beje iš savo knygų, tai jau negalima niekaip gauti. Nepapraščiau duoti tą medžiagą ir leisti ramiai studentams ruoštis, vietoj to, kad sėdim 40 mečiai ir kaip pirmokėliai rašom ką sako mums. Taip vat ir reikia daugiau tų valandų sėdėti, ar tik ne nuo valandų skaičiaus mūsų mieli dėstytojai valgo duona :)
Mano manymu netikslinga būtų mažinti kontaktines valandas nes:
1. Studentai, kurie nepatenkinti krūviu tiesiog pasirenka būdą neiti į paskaitas, seminarus ir t.t.
2. Visada atsiras tų studentų, kuriems tiesioginis ryšys kurį jaučia kontaktinių užsiėmimų metu motyvuoja mokytis bei gilintis į turimą studijų dalyką.
3. Studentai jaustų didesnį darbo krūvį, kuris visgi atsirastų, nes auditorinių ''darbo'' valandų sumažėtų. (Na nebent, naujai sudarytos programos būtų tikslingesnės ir kryptingesnės bei atitiktų šių dienų realijas.)
Mano subjektyvia nuomone mažinti kontaktinių valandų skaičiaus nereikia.
Kontaktinių valandų mažinimas prisideda prie studijų kokybės prastėjimo!
Aš būčiau už mažinimą kontaktinių valandų, nes ne visos tikslingos paskaitos pasitaiko.
Nemažinti, o didinti.
Savaime supranta tai jog pablogėtų studijų kokybė. Mažiau būtų įsisavinamos ir blogiau suprantamos žinios.
Savaime supranta tai jog pablogėtų studijų kokybė. Mažiau būtų įsisavinamos ir blogiau suprantamos žinios.
Jokiu būdų nemažinti, nebent, tik didinti.
As studijuoju universitete, todel, kad noriu kontaktines valandas; jeigu nenoretu arba noretu maziau, visada galiu studijuoti online (coursera ir pan.).
Jeigu yra "nuskaitoma" viskas iš skaidrių per paskaitas, tokiu atveju tikrai verta susimąstyti apie kontaktinių valandų mažinimą. Galima tokiu atveju vykdyti virtualias paskaitas. Iš tiesų daug naudingiau kai ateina į paskaitas svečiai ir padeda susidaryti realų vaizdą, arba organizuojami vizitai į tam tikras institucijas. Kitokiu atveju kontaktinių valandų paskaitoms, kurios yra grįstos labiau tik teoriniu pagrindu, galima mažinti.
Būtina turėti kuo daugiau kontaktinių valandų!
Nemažionti kontaktinių valandų, nes jos reikalingos, o ir taip ne per daugiausiai.
Pritariu.
Manau, kad mažinti kontaktinių valandų kiekio nereikėtų. Kaip tik manau, kad paskaitų skaičius turėtų būti didesnis kai kurių dalykų, nes ne visą svarbią medžiagą dėstytojai suspėja išaiškinti vos per kelias paskaitas, kai tuo tarpu seminarų skaičius kartais būna dvigubai didesnis.
Taip labai tinka kontaktinis darbas elektroninėmis priemonėmis.
Mažinti kontaktiniu valandų tikrai nereikia, nes tiesioginis bendravimas visada geriau nei mokymasis pačiam, dėl iškylančių klausimų ir nuolatinių atsiskaitymų kai galima kontaktuoti tiesiogiai su dėstytoju.
Baikit juokus ir taip jų tik saujelę teturime...
Kontaktines valandas, manau, galima mažinti tik konsultacijų atžvilgiu.
Egzaminą patogiau laikyti nevykstant į universitetą. Taip yra taupomas studento ir dėstytojo laikas.
Dėl bendravimo elektroniniu būdu su studentu, ne visi dėstytojai aktyviai palaiko ryšį. Reikėtų dėstytojus skatinti daugiau palaikyti ryšį su į juos besikreipiančiais studentais. Mano nuomone, galima susiplanuoti visus atsiskaitymus bei konsultacijas nuotoliniu būdu, sugrupuojant studentus į grupes ir skiriant kiekvienai grupei tam tikrą laiką.
Manau tikrai nereikia ju mazinti.
Laba diena, manau mažinti tikrai nereikia.
galima mažinti su sąlyga, kad vyks nuotolinis mokymas(is). Mišrus mokymas(is) save kontroliuojančiam ir atsakingam studentui yra puiki alternatyva derinti asmenines veiklas ir kokybiškai mokytis. Tačiau užduotys turi būti ne persunkios bei ne per daug lengvos; atitinkamai skirtas laikas atlikimui (ne pertrumpas), kadangi dėl ryšio ar kitų aspektų studentas turėtų galimybę prisijungti vėliau ir pan., tačiau laikas turi būti ir ne per ilgas (vidutiniškai namų darbų atlikimui galima būtų skirti nuo trijų dienų iki savaitės, priklausomai nuo jų kiekio).
Nemažinti
Sutinku
Žinoma, kad daugiau kontaktinio darbo valandų pagerintų studijų kokybę, ypač ištęstinių studijų studentams.
Būtų didelė nesamonė, įstojome į universitetą, kad gautume žinių, dirbtume, o čia gautusi kaip savarankiškas darbas namuose už kurį tektų susimokėti. Tikiuosi, kad taip nebus... nes universiteto reitingai dar labiau nukris.
Ne, nes manau, kad ir taip per mažai valandų, kartais paskaitų per neužtenka, ne visada savarankiškas darbas pasiteisina
Ne
Mano nuomone, visų pirma tai nukentėtų mūsų kaip būsimų specialistų žinios, bet ir praktinis pritaikymas, jeigu mažiau turetume praktinių užsiėmimų, kurie tikrai reikalingi, ypač EFVF fakultetui, kurio kontaktinės valandos buvo sumažintos labiausiai, dėl tikrai neaiškių priežasčių ir nieko nepranešus prieš tai, juk už studijas yra mokami didžiuliai pinigai, įdomu ar jūs nutiltumėte šiuo klausimu, jeigu tai būtų jūsų studijų gerovės klausimas?
Jokiu būdu nemažinti, kadangi paskaitos, seminarai, konsultacijos - vienintelis mokymosi būdas, patys studentai mokosi tik prieš sesiją. Valandų kiekis ir taip nedidelis, palyginus su kitomis aukštosiomis mokyklomis (mokomo dalyko - po pora akademinių valandų per savaitę). Neįsivaizduoju, kad galėtų būti dar mažiau.
Nepritariu. Kuo tuomet universitetas skirtųsi nuo mokymosi namie?? Plius mokame pinigus, kad gautume žinių ir informacijos iš specialistų, o sumažinus kontaktinį darbą, negautume tai, už ką mokame.
Magistrantūros ištęstinėms studijoms Ekonomikos ir finansų valdymo fakultete nebūtina didinti kontaktinių valandų skaičiaus, nes ir taip šeštadieniais po šešias valandas studentai praleidžia kartu su dėstytoju.
Paskaitos ir seminarai, mums studentams, yra itin svarbios, todėl, manau, nereikia, mažinti kontaktinių valandų skaičiaus.
Kontaktinių valandų mažinti nereikia, nes kontaktas su dėstytoju padeda mokymosi procesui.
I would like to vote for reducing the contact hours, especially lectures.
Kadangi esu Teisės fakultete ir pokytis labai mažas bus, tai manau nieko baisaus, to pokyčio net nepajusim.
Manau, kad nereikėtų mažinti kontaktinių valandų skaičiaus. Darbas su dėstytoju yra nuoseklesnis ir aiškesnis, be to, tikrai ne visi studentai išnaudoja savarankiško darbo valandas pagal paskirtį. Studijų kokybei palaikyti kontaktinis darbas labai svarbus.
Turėtų būti kuo daugiau kontaktinio darbo valandų, nes paskaitos/seminarai ir kt. yra naudingi studentui. Ypač tai aktualu ištęstinių studijų studentams. Neturėtų būti mažinamas kontaktinis darbas, nes nukenčia studijų kokybė tokiu būdu. Studentai, jau stodami gali pasirinkti kokia forma nori studijuoti (dieninės ar neakivaizdinės), nėra nuotolinių studijų.
Mano nuomone, kontaktinės valandos neturėtų būti mažinamos, nes tai atimama galmybė iš studento konsultuotis papildomai pas dėstytoją. Sudentai ir taip daug mokosi savarankiškai.
Manau, kad paskaitų/seminarų kaip tik per mažai. Todėl reikėtų didinti :-)
Nenorėčiau, kad būtų mažinamos kontaktinės valandos.Pastebėjau, kad SGF bus daugiau kontaktinių valandų, manau tai puiku.
Nuotoliniu būdų mokausi, būtų šaunu, kad visi darbai būtų atsiskaitomi el. paštu, siunčiant Dėstytojui, tai yra daug patogiau, juk vis tiek mokosau savarankiškai. Kalbu apie atsiskaitymus kaupiamajam balui. Patogiau visiems manau.
Valandų turi būti kuo daugiau. Nes daugiau gaunama žinių. Tinginiams aišku geriau.
Manau, jog mažinti kontaktines valandas derėtų tik kai kurioms studijų programoms, kuriose galbūt yra daugiau neprivalomų studijų dalykų ar pan. Asmeniškai, aš esu patenkinta savo studijų programos (edukacinių technologijų valdymo magistrantūros) dabartine padėtimi ir manau, kad šiuo metu esantis kontaktinių valandų skaičius yra optimalus. Tiesą pasakius, sunkiai įsivaizduoju, kaip labiau būtų galima sumažinti kontaktinių valandų skaičių. Manau, kad šioje studijų programoje (ir bendrai socialinėse studijose) kontaktinės valandos privalomos, kadangi neužtenka analizuoti literatūrą ir rašyti rašto darbus, siekiant būti puikiu socialinių mokslų atstovu. Šioje studijų kryptyje būtinas socialinis kontaktas tiek su dėstytoju, tiek su bendrakursiais, kas ir vyksta užtikrinus kokybišką kontaktinį darbą.
Esu prieš kontaktinių valandų mažinimą. Nors universitetai siekia ugdyti savarankiškai mąstančias ir dirbančias asmenybes, vis dėlto dėstytojai ir yra tam, kad būtų vadovais kelyje į savarankiškumą.
Kontaktinis darbas yra labai svarbus, todėl manau, kad jo sumažėjimas gali mažinti ir studijų kokybės rodiklį.
Pasisakau už kontaktinių valandų skaičiaus mažinimą: taip studentai turėtų daugiau laiko pasiruošimui pačioms paskaitoms bei savo baigiamųjų darbų rašymui, kas šiuo metu yra sunkiai realizuojama dėl 2 paskaitų 4 kartus per savaitę (PVF, magistro studijos)
Sveiki, manau kad valandu yra per mazai. Mes studentai nespejame isisavinti gautas zinias. truksta laiko individualiems prezintacijoms. kartais norisi pakelti rupima klausima bet del laiko stokos to nedarai. del tos pacios laiko stokos studijuojam tik pagrindinius aspektus. mazai praktikos t.y. praktiniu uzdaviniu
Jokiais būdais nemažinti kontaktinių valandų. Nes tai gerina studijų kokybę.
Magistro studijose kontaktinis laikas gali būti trumpinamas, kadan gi visi studentai yra dirbantys, o sedėjimas nuo 18 iki 21.10 yra neefektyvus, visgi daugiausia yra išmokstama savarankiškai atliekant užduotis ir vėliau jas pristatant dėstytojams, kolegams, bei aptariant.
Kad ir taip tų kontaktinių valandų nėra per daug pas mus, ypač kalbant apie seminarus, paskaitų gal ir gali būti mažiau. Kita vertus, remiantis savo patirtimi Talino technologijų universitete kontaktinės valandos gali būti gana kūrybingai pakeistos - ten tikrai vyksta ne visi užsiėmimai, kaip nurodyta tvarkarašyje. Turime online paskaitas, užduotis, kurios reikalauja nemažo pasiruošimo ir kartais dėl, kurių užsiėmimai nevyksta, nes laikas paskiriamas namų darbų atlikimui.
Mažinamas valandas vertinu neigiamai, nes:
1. Dėstytojai gali pateikti įvairių pavyzdžių iškilus probleminiams klausimams, o tai padeda perprasti kilusius klausimus.
2. Trūksta mokslinės literatūros įvairiais klausimai, todėl užklasinis mokymasis tampa komplikuotas.
3. Tam tikrais atvejais mokslinė literatūra būna nebe aktuali, dėl atliktų pakeitimų, pasikeitusio požiūrio ar politikos.
Aš manau, kad nebūtina mažinti kontaktinių valandų, geriau butų, kad paskaitų/ seminarų laiku dėstytojai gebėtų savo dėstomą dalyką aiškiai ir svarbiausia ne nuobodžiai dėstyti.
Mano nuomone, paskaitų/seminarų universitete yra ir taip ne per daugiausia, todėl nenorėčiau, kad jų skaičius - kontaktinės valandos būtų mažinamos.
Man kaip ištęstinių studijų studentei reikia kuo daugiau kontaktinių valandų, nes dėstytojai nespėja per paskaitas išdėstyti visos medžiagos. Per seminarus, pratybas, atsiskaitymus yra labiau įsisgilinama į medžiagą, daugiau bylų perskaitoma ir dėstytojas gali pats pasidalinti geraja praktika.
Iš patirties galiu pasakyti, jog šiuo metu kontaktinių valandų kaip tik trūksta, dėstytojai nespėja išdėstyti medžiagą, lieka spragos. Jau trečius metus atsakingai ir sistemingai mokausi finansų apskaitos programoje ir galiu pasakyti, jog visas kursas jaučia spragas iš ankstesnių dalykų. Nespėjame su dėstytojais įsigilinti į sudėtingesnius ir daugiau laiko reikalaujančius dalykus, problemas. Daugelis žino, apie visuomenėje vyraujančią nuomonę, jog MRU studijų kokybė yra abejotina, todėl manau, jog būtų žengiamas dar vienas žingsnis to link. Taip pat manau, jog mažinant valandas būtų prarandami kompetentingi dėstytojai. Skamba labai apgailėtinai, kai šiuo metu MRU skelbia, jog studijų kokybė yra labai svarbi ir daro viską, kad ją gerintų...Tikrai yra žema, kuomet yra skelbiama ir giriamasi apie vieną, tačiau daroma visai kas kita.
Labai saunu butu tureti elektronineje plaformoje (nuotolineje) konsultacijas su destytojais, net paskaitas ir seminarus... daugiau dirbti savarankiskai namuose,atsiskaitant internetu tiesiogiai.
NE.
Manau, kad kontaktinis darbas yra svarbus mokymosi procese ir jo mažinti nereikėtų.
Laba diena,
Mano nuomone kontaktiniu valandų turėtu daugėti o ne mažėti o ypač NL studijų studentams
Galima mažint, nes šiuo metu Universitete yra tokiu dėstytoju kurie gauna alga tuesiog už valandas, ne bendradarbiaudami su studentais, iš paskaitu palėidžia iš karto po to kai paskaita prasideda,parašai laiška dėstytojas neatsako... Dėl to nereikia tam skirti tiek daug laiko.
Aš studijuoju teisės ištęstines studijas ir manau, kad mūsų studijoms kontaktines valandas reikėtų ženkliai padidinti, nes taip, mes studijuojame savarankiškai, bet ir darbas su dėstytojais yra labai svarbus ir jo šiai dienai tikrai trūksta, nes nespėjame ne tik, kad praeiti, bet aptarti studijų programą.
Manyčiau, kad bakalaurantams nereikėtų mažinti taip drastiškai, kadangi į bakalauro studijas ateina daugiau žmonių, kurių dalis, pripažinkime, siekia tik gauti diplomą. Vargu ar savarankiškas darbo valandas jie skirs mokymuisi.
Šiek tiek kita situacija su magistrantais, kadangi į magistro studijas stoja daugiau tie žmonės, kurie labiau motyvuoti tobulėti. Kita vertus, radikalaus kontaktinio darbo valandų taip pat nereikėtų radikaliai mažinti - profesionalių dėstytojų paskaitos yra be galo vertingos - gerokai praplečia akiratį.
Siūlyčiau šiek tiek sumažinti tiek bakalaurams, tiek magistrams, galbūt šiek tiek mažiau koreguoti bakalaurantų kontaktinių valandų skaičių,
Sėkmės!
Esu prieš. Studijuoju viešojo administravimo ištęstinėse studijose, tai kontaktinių valandų ir taip yra mažai, jei dar sumažintume, tai studijų kokybė dar suprastėtų...
Teisingai, reikia didinti valandas, nes kai kurie dėstytojai nesugeba išaiškinti savo dalyko.
teisės fakultetas - už ;)
Manau, kad tai yra labai blogas sprendimas. Realiai studentas mokės už studijas tiek pat, o universitetas jam skirs mažiau dėmesio. Jeigu jau nori trumpinti valandas, tuomet tegu ir studijų kainą mažina. Ir taip studijos yra "sutrauktos" 3,5m. pasiruošti būti per tiek laiko specialistu, ypač MRU, yra itin sudėtinga.
Man asmeniškai didelių pokyčių nebūtų, nes vis tiek mokausi daugiau savarankiškai, nei per kontaktines valandas. Tačiau manau didelę dalį studentų tai paliestų. Ir tokiu atveju reikia mažinti studijų kainą.
Kategoriškai esu prieš kontaktinių valandų mažinimą.
Mano nuomone kontaktinių valandų turėtų būti ne mažinama, o pridedama.
Manau, kad nieko keisti nereikia viskas yra gerai taip kaip yra.
TF kontaktinio darbo skaičius didinamas. Mano manymu, jis turėtų kaip tik būti mažinamas.
Nereikėtų mažinti ir taip mažai praleidžiame laiko universitete, savarankiškai pasimokyti galime ir be universiteto pagalbos.
Manau, nereikėtų mažinti kontaktinių valandų skaičiaus. Kaip tik galbūt intensyvinti kursus, kad liktų mažiau savarankiško darbo. Kai kuriose specialybėse krūvis tikrai didelis, jei valandų sumažės, krūvis dar padidės.
Mano nuomone, kontaktinių valandų skaičius turėtu išlikti toks koks yra šiuo metu, nes savarankiško darbo valandų ir taip yra pakankamai ir jeigu sumažins kontaktines valandas studentams gali sunkiau sektis mokytis. Juk kai kurie studijų dalykai yra pakankamai sudėtingi ir su dėstytoju lengviau išsiaiškinti.
Mane tenkina pokyčiai
Nepritariu mažinimui, manau, kad kontaktinio darbo valandų skaičius leidžia daug geriau įsisavinti reikiamą medžiagą ir tapti visapusišku savo srities specialistu.
mažinti valandų nereikia,nes tada mažiau mes išmoksime ir dėstytojai nuo to kentės.
Iš patirties galiu pasakyti, jog šiuo metu kontaktinių valandų kaip tik trūksta, dėstytojai nespėja išdėstyti medžiagą, lieka spragos. Jau trečius metus atsakingai ir sistemingai mokausi finansų apskaitos programoje ir galiu pasakyti, jog visas kursas jaučia spragas iš ankstesnių dalykų. Nespėjame su dėstytojais įsigilinti į sudėtingesnius ir daugiau laiko reikalaujančius dalykus, problemas. Daugelis žino, apie visuomenėje vyraujančią nuomonę, jog MRU studijų kokybė yra abejotina, todėl manau, jog būtų žengiamas dar vienas žingsnis to link. Taip pat manau, jog mažinant valandas būtų prarandami kompetentingi dėstytojai. Skamba labai apgailėtinai, kai šiuo metu MRU skelbia, jog studijų kokybė yra labai svarbi ir daro viską, kad ją gerintų...Tikrai yra žema, kuomet yra skelbiama ir giriamasi apie vieną, tačiau daroma visai kas kita.
Svarbiausia, kad pokyčiai nevestų į kokybės blogėjimą.
Jei mažiau val. reikš mažesnius atlygius, paskutiniai normalesni dėstytojai išsibėgios (EFVF tas ypač juntama).
Tačiau daugiau val. NELYGU studijų kokybei: labai labai dažnai tos valandos "nuplaukia" - pvz.: savarankiškai ruoštis, paleidžiama, nes nesinori ilgai sėdėt šeštadienį (ištęstinėm), dėstytojui yra kitų svarbių reikalų (posėdis ar pan.) ir etc.
Trumpai - per tas valandas galima dirbti arba imituoti, kad dirbi.
Todėl ten, kur reikalingas tiesioginis kontaktas (praktika, vadovaujant dėstytojui - pvz., uždavinių sprendimas, praktinių situacijų analizė) valandų sumažnimas tikrai blogins studijų kokybę.
Bet aišku, jei dėstytojas realiai konsultuoja, o ne atbūna, nes "realiai dar nesiruošiau, nes čia manęs paprašė, nes nėr kam daugiau dėstyt, bet aš ne specialistas, jūs patys paskaičiuokit"
Ten, kur galima ir reiktų daugiau susisteminti duomenis, medžiagą, pakaktų dėstytojo vaidmens, kaip užvedančio temą - pagrindinės gairės, problematika, o jau užsiėmimų metu ateit realiai turint įdirbį realiai konsultuotis, bet ir gaut grįžtamąjį ryšį, o ne atsėdėti val., kuriomis kursiokai atsiskaito privalomam pliusui, likusi auditorijos dalis inirtingai įdarbina mobiliąsias technologijas, kol kažkas bendrauna su dėstytoju teta a teta.
Išvada, reiktų pasianalizuoti, kur galima ir reik mažinti val.
PS. Deja, kartais ir paskaita tampa stebėjimu, kai dėstytojas išsitraukia n metų senumo medžiagą ir po paskaitos tegauni prarasto laiko įspūdį, t.y. paskaitų kokybės kontrolė ypač aktuali - kodėl nepadarius paskaitų įrašų: nedalyvavusiems visada būtų prieinama bazinė medžiaga, o akivaizdūs "atsėdėjimai" laiko vietoj švietėjiškos veiklos irgi atsiskleistų.
manau, kad kontaktnės valandos neturėtų būti mažinamos. Tai vertingas laikas, kurių metu studentai gauna atsakymus į kylančius klausimus, dalinamasi praktine patirtimi, aptariamos aktualios bylos (teisės studijų atveju) ir pan. Mano nuomone, mažinti kontaktines valandas yra visiška nesąmonė.
Negalima mazinti, kadangi destytojai po kelias dienas, o buna ir ilgiau neatsako i laiskus, tiesioginis bendravimas su destytoju yra daug naudingesnis negu savarankiskas darbas.
Kontaktines valandas reiktų ne mažinti, o didinti, nes tai ką studentas gali rasti knygose neprilygsta žinioms, kuriomis gali pasidalinti dėstytojas. Produktyvesnis ir naudingesnis darbas kontaktuojant tiesiogiai t.y. diskutuojant, nagrinėjant tam tikrus klausimus ir pnš.
Manau kad mazinti nereiketu
Nereikia mazinti. Kai kuriu dalyku ir taip per mazai kontaktiniu susitikimu su destytoju.
Manau, kad kontaktinių valandų skaičiaus mažinti nereikia. Norėtume, kad dėstytojai pateiktų visą reikimą medžiagą ir aiškiai išdėstytu dalykus.
Ištęstinių studijų studentams per tokį trumpą laikotarpį neįmanoma gerai pasiruošti koliokviumams ir skaidrių pristatymams, nes paskaitos baigiasi vėlai....
Mano nuomone, kad tokiu būdu mažinant kontaktines valandas gali suprastėti studijų kokybė.
Žinant tai, kad MRU turi neitin gerą reputaciją tarp Lietuvos universitetų, nemanau, kad reiktų mažinti konktaktinių valandų skaičių ir taip, galimai, dar labiau suprastinti studijų kokybę ir prastinti universiteto reputaciją.
Kontaktinės valandos yra reikalingos, kadangi nemaža dalis studentų būtent ir mokodi paskaitų metu.
Teigiamai
Kontaktinių valandų nederėtų mažinti, nes yra studentų kurie neturi galimybės plačiau išsisaiškinti seminaruose/paskaitose pateiktos informacijos.
Jei as teisingai suprantu, istestinukai turetu tureti dar daugiau valandu? Jus tiesiogine to zodzio prasme kraustotes is proto, nes studijos istestinese studijose jau dabar yra kancia, kadangi nei vienas normalus darbdavys neisleidzia tokioms ilgoms atostogoms ( per metus susidaro virs 3 men.) Cia protu nesuvokiamas kruvis, nes zmones dirbantys. Juolab nemazai destytoju pliusiukus deda uz dalyvavima ir pan..
Manytina, kad kontaktinių valandų skaičiaus mažinimas iš esmės neigiamai paveiktų studento galimybę tinkamai įgyti reikalingas žinias. Pvz., esant studento norui labiau pagilinti savo žinias tam tikroje srityje, be esančios bibliotekoje literatūros, kartas nuo karto reikia konsultuotis su dėstytoju.